گناوه-ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج و پایگاههای مقاومت بزرگترین و گسترده ترین تشكل های مدنی در جهان هستند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل روز دوشنبه در همایش تجلیل از رده های اصلی شجره طیبه صالحین بسیج خواهران شهرستان گناوه افزود: در هیچ كشوری سراغ نداریم كه چنین مجموعه مردمی دارای ساختار منسجم و یكپارچه باشد و در عمق باورها و اعتقادهای مردمی نفوذ كرده باشد.
وی اظهاركرد: بسیج شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام راحل یك نعمت و موهبت الهی است كه در اقصی نقاط جهان می درخشد و شعاع معرفتی آن در دل آزادی خواهان جهان و مستضعفان عالم طنین انداز شده است.
خرمدل گفت: بسیج به حزب و گروه خاصی تعلق ندارد و زمان ومكان نمی شناسد و هرجا كه انقلاب و نظام نیاز به حضور وكمك داشته باشد بسیج در صف اول قرار دارد.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: حدود 24 میلیون نفر از جمعیت كشور تحت پوشش این نهاد مقدس در قالب اقشار و گروههای مختلف قرارگرفته و شناسنامه و پرونده دار هستند.
وی گفت: آنچه كه باعث رشد، قدرت، تقویت ، بالندگی ، رعب و هراس دشمن از بسیج شده ، تعداد اقشار بسیج و جمعیت میلیونی و خدمات آن در طول دوران ها نیست بلكه فرهنگ و تفكر بسیجی است.
خرمدل اظهاركرد: فرهنگ و تفكر بسیج برگرفته از آیه های قرآن، مكتب اهل بیت (ع) و اعتقادها دینی است و این شجره طیبه بالنده شده و همه عالم از ثمره آن استفاده می كنند.
وی اخلاص در كار و روحیه استكبار ستیزی را از دیگر شاخصه های تفكر و فرهنگ بسیجی دانست و گفت: امروز اگر مردم لبنان، یمن، بحرین ، عراق ، فلسطین و غزه مقابله با استكبار و استبداد می كنند، برگرفته از اندیشه امام راحل، فرهنگ وتفكر بسیجی است.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: نفوذ در بدنه نظام و تخریب باورهای دینی و اعتقادی راهی است كه دشمن برای كمرنگ كردن تفكر بسیجی در جامعه دنبال می كند.
وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب در سه ماه اخیر 70 بار درخصوص نفوذ دشمن به كشور متذكر شدند كه باید آحاد جامعه منویات رهبری را مدنظر قرار داده و نصب العین خود قراردهند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه نیز گفت: بسیج در همه عرصه های انقلاب حضوری پررنگ داشته و تبعیت از اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب را سرلوحه خود قرار داده است.
سرهنگ یاسین اكبا افزود: شجره طیبه حلقه های صالحین در بسیج براساس تعالیم مكتب اسلام شكل گرفته و به عنوان بزرگترین شبكه تربیتی در دنیا در برابر توطئه های دشمن و اثرگذار در جامعه بشمار می آید.
دراین همایش كه به همت بسیج خواهران گناوه به مناسبت هفته بسیج و با محوریت قرآن و عترت برگزارشد، از سرمربیان ، مربیان ، فرماندهان پایگاهها و سرگروههای شجره طیبه صالحین و قاریان برتر تجلیل و جوایزی به آنان اهدا شد.ك/2
6164/ 6045