اردبيل - ايرنا- فرماندار اردبيل با حضور در پاسگاه صدآفرين با قرائت فاتحه از مقام شامخ شهيد حسينعلي صد آفرين مرزدار شهيد در جريان تهاجم ارتش سرخ شوروي در سال 1320 تجليل كرد.

جواد زنجاني كه روز سه شنبه به همراه اعضاي شوراي تامين شهرستان از مناطق و پاسگاههاي مرزي اردبيل بازديد مي كرد، گفت : در هر برهه اي از تاريخ درخشان كشورمان سربازان و افسراني به خاطر وطن دوستي و ايثار جان خود سنبل مقاومت شده و جاويدان گشته اند و اين شهيد والامقام هم در شهريور 1320 با رشادت و پايمردي در مقابل متجاوزين روس از اين منطقه دفاع كرده و جان شيرين خود را فداي حريت و دفاع از تماميت ارضي كشور نموده است و امروزه شهيد صدآفرين مايه اعتبار و افتخار اردبيل مي باشد.
وي افزود : امنيت و آرامش جامعه مرهون زحمات و صبر و تحل و بردباري سربازان و افسراني است كه در شرايط سخت محيطي و آب و هوايي از مرزهاي كشورصيانت مي كنند و ضروري است كه در خدمت اين عزيزان باشيم و حداكثر تلاش خود را معطوف به تامين امكانات و زير ساخت هاي مرزداران و مرز نشينان نماييم .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردبيل ، وي در جريان اين بازديد ضمن ديدار با نيروهاي مستقر در پاسگاههاي مرزي خواجه بلاغ و صد آفرين با قدر داني از زحمات و تلاشهاي شبانه روزي آنان از نزديك در جريان مسائل و مشكلات آنها قرار گرفت .
6016