كرمانشاه - ایرنا - دانشگاه پیام نور و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه روز پنجشنبه تفاهم نامه علمی، فرهنگی و هنری امضا كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این تفاهم نامه كه در سرسرای جلسات دانشگاه پیام نور استان و با حضور بهمن سعیدی پور رئیس این دانشگاه و ابراهیم رحیمی زنگنه مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شد، دارای 6 بند می باشد كه طرفین خود را ملزم به رعایت و اجرای آن دانستند.
برگزاری دوره های آموزش قرآن كریم در سه سطح دانشجویان، كاركنان و اعضای هیات علمی، برگزاری جشنواره های قرآنی، هنری و فرهنگی و تشكیل اتاق فكر قرآنی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
برگزاری نمایشگاه كتاب و رسانه های دیجیتال در سطح واحدهای دانشگاهی پیام نور استان، برگزاری دوره های آموزش فرهنگی و هنری و برگزاری همایش های علمی و پژوهشی از دیگر تعهداتی است كه مسئولان دانشگاه پیام نور و فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته اند.
در پایان نیز طرفین با ابراز رضایت از آغاز همكاری دوسویه، بر اجرایی شدن تك تك بندهای تفاهم نامه تاكید و آن را گام بلندی در راستای تحول فرهنگی استان و گرایش جوانان به گفت و گوهای مشترك موثر ارزیابی كردند.
7458/8066