كرمانشاه - ايرنا - مديرعامل جمعيت هلال احمر شهرستان كرمانشاه از آماده باش 400 امدادگر اين جمعيت در سطح شهرستان براي خدمات رساني به زائران حسيني (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيد محمدامين هاشمي روز سه شنبه در جلسه هماهنگي بازگشت زوار عتبات عاليات كه در فرمانداري كرمانشاه برگزار شد، اظهار كرد: 6 پايگاه امدادي در سطح شهرستان با امكانات و تجهيزات لازم براي خدمات رساني به زوار عتبات عاليات در نظر گرفته شده است.
وي يادآور شد: همچنين اكيپ هاي امدادي مختلفي نيز آماده هستند تا در صورت نياز به ياري مسافران كربلا بشتابند كه 6 اكيپ از اين تعداد در شهر كرمانشاه مستقر هستند.
هاشمي گفت: جمعيت هلال احمر شهرستان كرمانشاه حتي چند اكيپ امدادي را نيز به مرز مهران و كربلاي معلا اعزام كرده است.
وي در پايان گفت: نيروهاي امدادي ما براي بازگشت زوار آمادگي كامل دارند و با استفاده از تجهيزات كامل همانند عزيمت آن ها در صورت نياز خدمات لازم را ارائه خواهند كرد.

** شهر ماهيدشت براي استقبال از زائران حسيني آماده است
منصور صنم بري شهردار ماهيدشت نيز در اين جلسه از آمادگي كامل اين شهر براي استقبال و پذيرايي از زائران حسيني (ع) اعلام آمادگي كرد.
وي گفت: مسجد و كاروانسراي ماهيدشت آماده استقبال و اسكان مسافران كربلاست در عين حال با آموزش و پرورش نيز هماهنگي هاي لازم به عمل آمده تا در صورت نياز از امكانات آن ها نيز استفاده كنيم.
صنم بري همچنين از راه اندازي موكب مدلل مقابل كارخانه سيمان شهر ماهيدشت نيز خبر داد و گفت: اين موكب نيز آماده خدمات رساني و اسكان و اطعام زائران امام حسين (ع) است.
وي در پايان با اشاره به استقرار شعبه سيار بانك صادرات در كنار موكب سيدالشهداي ماهيدشت گفت: تلاش مي كنيم تا شعبه سياري نيز از بانك ملت مستقر كنيم.
فردا (چهارشنبه) مصادف با اربعين حسيني است و عمده زائران عتبات عاليات از فردا شب به كشور باز مي گردند كه حدود 90 درصد آن ها مسير مهران - اسلام آبادغرب - كرمانشاه را براي بازگشت انتخاب مي كنند.
7458/8066