يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: راي آحاد مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري مهم و يك ارزش است كه بايد از آن حفاظت شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدرضا ناصري روز يكشنبه در جمع اعضاي هيات نظارت بر انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي يزد افزود: هدف اصلي از انتخابات كه در كشور ما برگزار مي شود خدمت به مردم است .
وي ادامه داد: بايد توسط متوليان امر به اين موضوع مهم پرداخته شود كه خدمت به مردم و ايجاد وحدت كلمه بايد همواره محور همه فعاليت ها در زمان انتخابات قرار گيرد .
امام جمعه يزد خاطر نشان كرد: تبليغات انتخابات توسط كانديداها بايد بگونه اي رقم بخورد كه به وحدت و همدلي آسيبي وارد نشود و شاهد وحدت بين مردم باشيم.
ناصري اظهار كرد: ايجاد تفرقه در طول سال و بخصوص در زمان انتخابات و موقع تبليغات كانديداها به هيچ وجه پسنديده نيست و بايد همواره همه افراد بر محور وحدت حركت كنند .
وي خاطرنشان كرد: خدمت به مردم در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي توفيق و افتخار بزرگ محسوب مي شود و مسئولان بايد قدر اين فرصت را براي خدمتگذاري بدانند .
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اضافه كرد: راه عزت و سعادت در گرو وحدت كلمه ، حركت در مسير اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و منويات رهبر معظم انقلاب است .
ناصري در ادامه به تحولات جهاني و منطقه اي و بخصوص توطئه هاي دنياي استكباري عليه امت اسلام و ملت قهرمان ايران در ابعاد مختلف اشاره و هوشياري در برابر آنان را خواستار شد .
وي ادامه داد : جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهيدان و ولايتمداري آن تنها كشوري است كه روي پاي خويش ايستاده و در سطح منطقه بسيار تاثير گذار و بازيچه دست مستكبران قرار نگرفته است .
امام جمعه يزد به فعاليت داعش و ساير گروه هاي تكفيري در منطقه عليه مسلمانان اشاره و آنها را عوامل استكبار براي ضربه زدن به اسلام ناب محمدي (ص) ذكر كرد .
پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي هفتم اسفندماه برگزار مي شود.
7536/8068/1772