كرمان - ایرنا - ساخت بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان روز چهارشنبه با حضور استاندار كرمان و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شد.

به گزارش ایرنا فرماندار ویژه سیرجان در این آئین گفت: امروز روز بسیار خوبی برای شهرستان سیرجان است.
منصور مكی آبادی افزود: سیرجان، شهرستان فرصت ها و سرمایه هاست كه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با پنج استان ارتباط دارد.
وی بیان كرد: شهرستان سیرجان 650 شهید را تقدیم انقلاب كرده است و مردم آن در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حاضر بوده اند.
وی گفت: این شهرستان 40 درصد معادن فولاد، 20 درصد معادن مس و تولید سالانه 40 هزار تن پسته را دارد كه با بهره مندی از این ظرفیت ها با وجود تحریم ها نیز در بخش اقتصادی نقش خوبی را ایفا كرده است.
فرماندار سیرجان تصریح كرد: توسعه این شهرستان تك بعدی صورت گرفته كه با اقدامات دولت تدبیر و امید شاهد توسعه همگون این شهرستان خواهیم بود.
وی نبود مجتمع تفریحی و رفاهی را یكی از كمبودهای سیرجان برشمرد و گفت: خوشبختانه كار احداث این مجتمع از امروز در سیرجان آغاز شد.
این مجموعه تفریحی و گردشگری در زمینی به مساحت 27 هزار و 128 متر مربع و با 62 هزار متر مربع زیربنا احداث می شود كه شامل 82 اتاق دو نفره، 16 سوئیت، 20 اتاق تك نفره، اتاق ویژه معلولان، لابی، رستوران، كافی شاپ، سالن همایش و سالن نمایشگاهی خواهد بود.
استاندار كرمان امروز چهارشنبه در سفری یك روزه وارد سیرجان شد و از روند ساخت نیروگاه سیكل تركیبی و بیمارستان 216 تختخوابی این شهرستان نیز بازدید كرد.
7440/3028