تهران - ایرنا - پایگاه خبری تحلیلی مشرق در مطلبی با اشاره به جهت گیری سیاسی شبكه من و تو آورده است : شبكه سلطنت‌‌طلب « من و تو» تفاهم‌نامه همكاری با شبكه‌های اسرائیلی در آستانه انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی امضاء كرده است تا ضمن حفظ منافع این رژیم جعلی سناریوهای فتنه‌گرانه‌ای برای انحراف افكار عمومی اجرا كند.

در این مطلب می خوانیم : شبكه سلطنت‌طلب من و تو كه خط رسانه‌ای خود را تخریب جمهوری اسلامی در كنار تعریف و تمجید از حكومت طاغوت پهلوی قرار داده است، همواره به مانند دیگر شبكه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسی ادعای استقلال مالی و سیاسی می‌كرد اما دم خروس این شبكه وقتی بیرون زد و دروغ بزرگ این شبكه ضدانقلاب بیشتر نمایان شد كه برنامه «‌شبكه نیم»‌ كه به تمسخر مسئولان ایرانی می‌پردازد مورد توجه رسانه‌های اسرائیلی قرار گرفت.
مدیر این شبكه انگلیسی كه پیش از این تماما خط رسانه‌ای خود را در راستای منافع رژیم صهیونیستی قرار داده و با تبیلغات بر روی كشور جعلی اسرائیل، تجهیزات ارتش این رژیم و تهیه مستندهایی علیه ساكنان اصلی سرزمین‌های اشغالی ارادت و خدمت‌ خود به رژیم اشغالگر قدس را نشان داده است به تازگی در مصاحبه‌ای با شبكه 10 اسرائیل پرده از رویه ریاكارانه خود برداشت و رسما آغاز فعالیت‌های مشترك خود با رژیم صهیونیستی را اعلام كرد.
كیوان عباسی در این گفتگو با ادعای وارد شدن نام وی به یك لیست سیاه كه از ورود وی به خاك ایران جلوگیری می كند، بیان كرد: « من كاملا تحت حمایت انگلیس هستم و می خواهم به دنیا بگویم كه من به عنوان یك ایرانی شهروندان اسرائیلی و كانال های اسرائیلی همكاری كنم.»!
ماموریتی فتنه‌گرانه رژیم صهیونیستی به شبكه معاند «من و تو»
خبر شبكه 10 رژیم صهیونیستی از همكاری شبكه «من‌ و تو» و این شبكه در آستانه انتخابات
وی در ادامه با انجام یك مصاحبه مشترك با مدیران كانال 10 اسرائیل با خبرگزاری 'والا' [از رسانه های مطرح صهیونیستی]، با تمجید از اشغالگران سرزمین فلسطین می گوید: «بر این باور هستم كه مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یك تولید مشترك با كانال 10 به توافق برسیم!»
مسئولین كانال 10 اسرائیل نیز در این گفتگو نگرانی های منطقه را علت كلید زدن چنین همكاری بیان كرده و گفتند:« این همكاری بین كانال 10 اسرائیل و شبكه من و تو در تولید برنامه ای كه همزمان در هر دو شبكه پخش می شود، صورت می گیرد.»
ماموریتی فتنه‌گرانه رژیم صهیونیستی به شبكه معاند «من و تو»در شرایطی از همكاری شبكه انگلیسی من و تو با رسانه‌های رژیم صهیونیستی پرده‌برداری می‌شود كه در آستانه انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم و به نظر می‌رسد این همكاری مشترك كه مدیر شبكه من و تو به آن اشاره می‌كند، یك تفاهم‌نامه‌های سیاسی جهت انحراف افكار عمومی به سمت سیاست‌های فتنه‌گرانه اسرائیل باشد.
این درحالی است در فتنه سال 88 رسانه‌های اسرائیلی فعالیت ویژه‌ای را انجام داده و ضمن حمایت از رسانه‌ها و عناصر معاند فتنه‌گر خط سیاسی بر طبق منافع خود را برآنان دیكته می‌كردند كه از داخل آن شعار انحرافی « نه غزه نه لبنان،‌ فقط فلات ایران»‌ خارج شد و در كوچه‌های فتنه شنیده شد.
در همین باب پیش از اینكه این شعار توسط فتنه‌گران سر داده شود، چند روز پیش از روز قدس از سوی سایت رسمی وزارت‌خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان شعار روز قدس تجویز شده بود.
به هر حال آنچه مشخص است رسانه‌های ضدانقلاب در آستانه انتخابات در حال رایزنی و برنامه‌ریزی جهت انحراف افكار عمومی هستند و حالا به طور رسمی این روابط را علنی می‌كنند. مشخصا شبكه سلطنت‌طلب من‌‌ و تو كه دنبال كننده رویه ضدفرهنگی فرح پهلوی در قبل از انقلاب اسلامی ایران است، حال ماموریت یافته تا ضمن حفاظت از منافع رژیم‌صهیونیستی، پروژه اسرائیلی را در جریان انتخابات بر اساس آنچه خود مدعی آن است؛ یعنی پربیننده‌ترین شبكه معاند فارسی اجرا كند.
منبع :‌پایگاه خبری تحلیلی مشرق