بندرعباس- ايرنا- دبير اجرايي پنجمين جشنواره تئاتر معلولان خليج فارس گفت: در چهارمين روز از برگزاري اين جشنواره چهار نمايش اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سميره ديناري روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز نمايش هاي روز ناشنوا به كارگرداني غلامرضا سبيلي از آباده، آواره به كارگرداني محمد بيژني نسب از فسا به روي صحنه رفت .
وي افزود: نمايش مكعب به كارگرداني حسن ذاكري از ميناب و در راه آبادي به كارگرداني سيد صالح زيني پور از ياسوج عصر امروز از ساعت 16 تا 19و 30 دقيقه به روي صحنه مي رود.
ديناري خاطرنشان كرد: 16 گروه شركت كننده در اين جشنواره در بخش صحنه اي (جسمي حركتي- روشندلان)، بخش خياباني و كودك و نوجوان با يكديگر رقابت مي كنند.
دبير اجرايي پنجمين جشنواره تئاتر معلولان خليج فارس گفت : در روز پاياني اين جشنواره از هر بخشي يك گروه نمايشي برتر مي شود و گروه هاي برتر نمايشي به جشنواره بين المللي مهر آيين با حضور كشورهاي اروپايي و آسيايي راه مي يابند.
پنجمين جشنواره تئاترمنطقه اي معلولان كشور با حضور 16 گروه نمايشي از استانهاي هرمزگان ، خوزستان ،فارس ، بوشهر و كهگيلويه بوير احمد از چهارم ديماه در بندرعباس آغاز شده و مراسم اختتاميه آن ساعت 18فردا هشتم ديماه در فرهنگسراي طوبي بندرعباس برگزار مي شود.ك/3
7198/ 6048