سنندج- ايرنا- مدير توزيع برق شهرستان كامياران بر لزوم تجهيز ادارات و دستگاه هاي اجرايي و نيز مراكز مهم و خدماتي دولتي و خصوصي به ژنراتورهاي برق اضطراي تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شركت برق كردستان، اسعد خالدي در جلسه شوراي اداري شهرستان كامياران گفت: شرايط كوهستاني استان كردستان ايجاب مي كند دستگاه هاي اجرايي آمادگي رويارويي با شرايط اضطراري و بحران را داشته باشند و تامين برق به عنوان يكي از نيازهاي اساسي مردم بايد در اولويت باشد و از اين رو لازم است مراكز حساس و ادارات در جهت تامين برق اضطراري اقدام نمايند.
وي افزود: شركت توزيع برق آمادگي لازم جهت تامين برق در شرايط سخت و سرما را دارد اما با توجه به گستردگي شبكه و نيز احتمال بسته شدن راه ها هنگام بارش برف، ممكن است خدمات رساني و رفع خرابي با كندي مواجه شود و به همين دليل اگر ادارات استان داراي برق اضطراي باشند در اين شرايط سخت و بحراني با اختلال در خدمت رساني مواجه نخواهند شد.
وي در ادامه با بيان اينكه مصرف بهينه انرژي در سطح شهرستان كامياران به يك فرهنگ تبديل شده است، يادآور شد: همه اقشار جامعه در كاهش مصرف و مديريت مصرف بهينه مي توانند نقش ايفا كنند.
وي افزود: توجيه عمومي مردم و فرهنگ سازي در مورد مصرف بهينه برق و ضرورت صرفه‌جويي هرچه بيشتر در مصرف انرژي الكتريكي از جمله طرح هاي مهم مديريت مصرف است كه در فصول گرما و سرما بايد دنبال شود.
خالدي با اشاره به اهميت وصول مطالبات در خدمت رساني بيشتر به مشتركين، گفت: خدمت رساني بيشتر به شهروندان مستلزم وصول مطالبات از مشتركين است و انتظار مي رود ادارات شهرستان با پرداخت قبوض برق مصرفي خود، زمينه خدمات رساني بيشتر به مشتركين را فراهم آورند.
3033/1904