يزد - ايرنا - معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پيامي درگذشت مرحوم فاضلي، مدير مسئول هفته نامه محلي 'يزد امروز' را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد حسين انتظامي در اين پيام آورده: درگذشت همكار پيشكسوت مرحوم 'محمد فاضلي' صاحب امتياز و مديرمسئول هفته نامه يزد امروز را به خانواده گرامي آن مرحوم، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و همكاران مطبوعاتي يزدي تسليت مي گويم.
' از پروردگار مهربان براي آن عزيز كه از فرهنگيان پيشكسوت بود و حتي عروج او نيز در جلسه مطبوعاتي و در كنار همكاران خود اتفاق افتاد، رحمت واسعه و براي خانواده آن مرحوم، شكيبايي و اجر در تحمل مصيبت مسألت دارد.'
محمد فاضلي مدير مسئول هفته نامه محلي 'يزد امروز' روز پنجشنبه در نشست مشترك بين مدير مسوولان مطبوعات و چاپخانه داران استان به علت ايست قلبي كه در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد دارفاني را وداع گفت.
اين مرحوم از فرهنگيان و فرهيختگان و پيشكسوت با سابقه استان در حوزه رسانه و مطبوعات استان بود.
هفته نامه يزد امروز، از سال 1381 با مدير مسئولي مرحوم محمد فاضلي در زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، ورزشي، هنري و مذهبي منتشر شده است.
وي از فرهنگيان بازنشسته آموزش و پرورش بود و چند سال نيز رياست اداره امور فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان را برعهده داشته است.
مرحوم فاضلي با 68سال سن همچنين سه دوره در هيات مديره خانه مطبوعات استان يزد حضور داشته كه دو دوره رئيس خانه مطبوعات و يك دوره هم عضو هيات مديره بوده است.
2088/6197