سنندج- ایرنا- رییس مركز جراحی قلب شهید بروجردی بیمارستان توحید سنندج گفت: سالانه 120 مورد جراحی قلب در مركز جراحی قلب شهید بروجردی سنندج انجام می شود.

دكتر عطاء الله حیدری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از سال گذشته تاكنون 200 مورد جراحی قلب باز در مركز جراحی قلب شهید بروجردی سنندج انجام شده است.
وی با اشاره به اینكه تمام امكانات و تجهیزات مركز جراحی قلب شهید بروجردی سنندج مطابق استاندارهای روز دنیا است گفت: خوشبختانه مشكلی در این مركز وجود ندارد و ماهانه 20 مورد جراحی قلب از تعویض رگ ها گرفته تا تعویض دریچه قلب و عمل قلب باز انجام می شود.
وی اظهاركرد: مركز جراحی قلب شهید بروجردی بیمارستان توحید سنندج داری 32 تخت فعال و شامل بخش های ICU، CCU و اتاق عمل اختصاصی است.
به گفته وی، این مركز یكی از مراكز پیشرفته و دارای نیروی انسانی كارآمد در سطح كشور است كه افزون بر بیماران داخل استان، بیماران خارج از كشور(سلیمانیه عراق) را پذیرش می كند.
حیدری با بیان اینكه این مركز از امكانات و تجهیزات مناسب برخوردار است تاكید كرد: بیماران برای انجام عمل جراحی از مسافرت به خارج استان خودداری كنند و می توانند عمل جراحی قلب را با هزینه مناسب در این مركز انجام دهند.
7352/6108