زنجان - ایرنا - عضو كمیته مسابقات فدراسیون كونگ فو و هنرهای رزمی گفت: در مسابقات كونگ فو قهرمانی آسیا كه به میزبانی ایران برگزار می شود 24 تیم خارجی شركت خواهند داشت.

بهروز عالمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این رقابت ها از پنجم تا دهم بهمن ماه امسال در بخش مبارزات نیمه آزاد (مایانا) و سبك های رزمی دوچوب و گلیما، انجام می شود.
وی كه به عنوان داور به منظور قضاوت به این مسابقات دعوت شده است اظهار داشت: هر تیم با 10 ورزشكار منتخب و برتر زن و مرد در این رقابت ها كه در كرمانشاه برگزار می شود حضور خواهند یافت.
عالمی افزود: مبارزات بخش نیمه آزاد (مایانا) در اوزان 60- 65- 70 - 75 و 80 كیلوگرم انجام خواهد گرفت و به حتم ورزشكاران ایران با توجه به توانمندی های بالایی كه در این رشته ورزشی دارند حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.
عضو كمیته داوران فدراسیون كونگ فو و هنرهای رزمی ایران گفت: در حاشیه این مسابقات نیز مجمع آسیایی ورزش كونگ فو و هنرهای رزمی با حضور 25 نماینده كه شامل وزیر ورزش، معاون ورزشی و رئیس كمیته ملی المپیك، خواهند بود برگزار خواهد شد.
عالمی تصریح كرد: این مسابقات به دلیل حضور كونگ فوكاران برتر ایران و آسیا، از سطح فنی بالایی برخوردار و در برگزاری آن نیز كمیته ملی المپیك ایران دخیل خواهد بود.
وی با بیان اینكه عوامل اجرایی این رقابت ها از استان زنجان خواهد بود یادآور شد: علی حدادیان از زنجان نیز از سوی فدراسیون به عنوان مسئول برگزاری رقابت ها تعیین شده است.
597/6085/1352