تهران- ايرنا- نظاميان رژيم صهيونيستي صبح امروز (دوشنبه) با حمله به مناطق مختلف كرانه باختري اشغالي 27 فلسطيني را دستگير و روانه زندان كردند.

به گزارش پايگاه خبري فلسطين اليوم، منابع فلسطيني اعلام كردند كه نظاميان رژيم صهيونيستي دو فلسطيني اهل روستاي علار وبلعا در طولكرم و محله القصبه استان نابلس را دستگير و زنداني كردند.
اين منابع افزودند: نظاميان صهيونيست همچنين دو فلسطيني ديگر را در روستاي حارس و كفر الديك در قلقيليه و 13 فلسطيني را در منطقه سلواد و 2 نفر ديگر را در خربه المصباح و بيت سوريك در رام الله دستگير و زنداني كردند.
نظاميان رژيم صهيونيستي يك فلسطيني را نيز در جنوب بيت لحم و6 فلسطيني ديگر را در الخليل دستگير و به دستگاه جاسوسي رژيم صهيونيستي براي تحقيق به بهانه مشاركت آنها در فعاليت هاي ضد صهيونيستي تحويل دادند.
در همين راستا چند جوان فلسطيني نيز در درگيري امروز با نظاميان صهيونيست پس از يورش به شهرك الخضر در جنوب استان بيت لحم جنوب كرانه باختري اشغالي دستگير و زنداني شدند.
نظاميان صهيونيست با شليك گازهاي اشك آور به طرف فلسطينيان در شهرك الخضر واقع در جنوب استان بيت لحم چندين فلسطيني را دچار حالت خفگي كردند.
نظاميان رژيم صهيونيستي صبح امروز همچنين ورود كارگران فلسطيني به منطقه جبل الخليل واقع در جنوب كرانه باختري را پس از كشته شدن يك شهرك نشين صهيونيست ممنوع و با يورش به خانه هاي فلسطينيان شماري از آنها را دستگير و روانه زندان كردند.
سرزمين هاي اشغالي فلسطين از ابتداي ماه اكتبر (9 مهر ماه) صحنه اعتراض گسترده فلسطيني ها به سياست هاي تجاوزگرانه رژيم صهيونيستي در قبال مسجدالاقصي بوده است.
در دور تازه قيام فلسطيني ها معروف به انتفاضه سوم يا انتفاضه قدس، تاكنون 158 نفر به شهادت رسيده اند كه 32 نفرشان كودك هستند.
خاورم×× 1453/1275