همدان - ایرنا - مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی ، شمار نیروهای این سازمان به نرم استاندارد جهانی نزدیك تر شد.

مسعود دهبانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان ورود به سازمان آتش نشانی بیان كرد: طبق استاندارد جهانی باید به ازای هر دو هزار و 500 نفر یك نیروی آتشنشان جذب شود كه به منظور نزدیك شدن به این استاندارد آزمون جذب 69 نیروی جدید برگزار شد.
وی اضافه كرد: در حال حاضر 138نیرو با نرم سنی 35 سال و میانگین تحصیلات فوق دیپلم در مجموعه آتشنشانی شهر همدان مشغول به فعالیت هستند.
وی بیان كرد: همچنین به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت باید یك ایستگاه آتشنشانی ساخته شود كه هم اینك در شهر همدان 9 ایستگاه آتش نشانی فعالیت دارند.
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار كرد: افرادی مجوز فعالیت در آتش نشانی را دریافت می كنند از نظر قوای جسمی و توان علمی در حد بالایی قرار دارند چون این افراد باید دنبال ایجاد تحول، دانش و بینش در مجموعه كاری خود باشند.
دهبانی گفت: آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان ورود به سازمان آتش نشانی به مدت دو روز در سالن انقلاب شهر همدان برگزار شد.
وی افزود: این آزمون توسط داوران تربیت بدنی و مربیان ورزشی آموزش و پرورش و با نظارت استانداری برگزار شد كه در این آزمون نیروها آیتم هایی نظیر حمل نردبان سه متریف حمل دو دستگاه خاموش كننده، دو ، پرش، بارفیكس و دراز نشست را انجام دادند.
فرهاد فرزانه مدیركل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان نیز به همراه اعضای كمیته استخدام از روند برگزاری آزمون استخدامی آتشنشانی بازدید كردند.
7526/6993