اروميه- ايرنا- حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير سابق اطلاعات گفت: بايد از طريق انتخاب اصلح از نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي جلوگيري كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام مصلحي بعد از ظهر روز شنبه در نشست بصيرت مردمي و انتخابات كه در مجتمع فرهنگي و هنري 9 دي شهرستان چايپاره برگزار شد، با اشاره به اهميت انتخابات 7 اسفند ماه اظهار كرد: در انتخابات پيش رو مردم و مسئولان بايد با هوشياري و دقت كامل تصميم بگيرند.
وي افزود: در سايه بصيرت و آگاهي مردم بايد مجلسي شكل بگيرد كه راه، گفتمان و اصول امام و رهبري را در همه برنامه هايش محور قرار دهد.
وي بر لزوم مقابله با توطئه نفوذ دشمنان تاكيد كرد و ادامه داد: مردم و مسئولان بايد با هوشياري و دقت كامل از نفوذ افراد ناصالح به مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي جلوگيري كنند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام به توطئه هاي پيچيده دشمنان اسلام و انقلاب براي ايجاد فتنه در انتخابات آينده اشاره كرد و گفت: لازم است با هوشياري و بصيرت كامل اين توطئه ها را شناسايي و خنثي كنيم.
حجت الاسلام مصلحي در ادامه اظهار كرد: امروز نظام اسلامي در اوج عزت و اقتدار است و همه آحاد مردم و مسئولان بايد براي حفظ اين عزت و اقتدار تلاش كنند.
به گزارش ايرنا، در اين نشست بصيرتي قشرهاي مختلف مردم شهرستان چايپاره حضور داشتند.
شهرستان چايپاره با 60 هزار نفر جمعيت در 150 كيلومتري شمال اروميه مركز استان آذربايجان غربي واقع است.
7128/1905