رشت - ايرنا - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گيلان با صدور بيانيه اي به مناسبت فرارسيدن ايام مبارك دهه فجر گفت: دوازدهم بهمن، يادآور رشادت ها و سلحشوري‌هاي ملت تاريخ ساز ايران اسلامي در برابر حاكميت استبداد است.

در اين بيانيه كه نسخه اي از آن روز دوشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: يوم الله ۱۲ بهمن، روز طلوع صبحي روشن با شميم رهايي و آزادگي براي مردمي رنج ديده و خسته از استبداد طاغوت است، روزي كه به مدد الهي و ورود شيرمردي خدايي، پرده‌هاي تاريك ظلم و ستم شكافت و فجر انقلاب اسلامي آغاز گشت.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان در اين بيانيه افزوده است: دوازدهم بهمن، روزي كه نور اسلام بر جان‌هاي به خواب رفته تابيد و مشت هاي گره كرده بر سر طاغوتيان فرود آمد و لرزه بر ستون كاخ‌هاي فرعون زمان افكند، يوم الله 12 بهمن، خوني تازه در رگ هاي خشكيده جهان اسلام جاري ساخت و روح اميد در كالبد آزادي خواهان جهان دميد و نويدبخش پگاه پيروزي حق بر باطل در سراسر گيتي شد.
در اين بيانيه تصريح شده: دهه فجر سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، فرصت گرانبهايي است تا با يادآوري رشادت‌ها و سلحشوري‌هاي ملت تاريخ ساز ايران اسلامي، خاطره مبارزات آزادي خواهانه‌شان در برابر حاكميت استبداد و سلطه خارجي را زنده كنيم.
در ادامه بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان افزوده شده است: خاطره مردمي كه با جانفشاني و از خودگذشتگي، فرياد استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي سردادند و صداي ظلم ستيز خويش را به گوش جهانيان رساندند و با گذر از سختي‌ها و دشواري‌هاي فراوان، با پيروي از فرامين معمار كبير انقلاب اسلامي اقتدار خويش را به نمايش گذاشتند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان در اين بيانيه تصريح كرده: امروز مردم انقلابي ايران اسلامي پس از گذشت سي و هفت سال از بازگشت حضرت امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، با تأسي از ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي)، حديث ماندگاري سروده‌اند و خواب را از چشمان مستكبران عالم ربوده و پريشاني را براي آنان به ارمغان آورده‌اند.
در ادامه اين بيانيه خاطرنشان شده: مردم شهيدپرور و ولايتمدار در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز همچون گذشته با پيروي از فرامين مقام معظم رهبري در برابر نفوذ، ناملايمات و فشارهاي استكبار جهاني خواهند ايستاد و در راستاي تحقق اهداف و آرمان‌هاي امام راحل(ره) و شهداي انقلاب اسلامي از هيچ ايثار و گذشتي دريغ نخواهند ورزيد و با بصيرت، تفكري روشن و اراده‌اي پولادين به ميثاق خود با آرمان‌هاي والاي نظام اسلامي پايبند و استوار خواهند ماند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گيلان در خاتمه ضمن تبريك فرارسيدن يوم الله 12 بهمن، سالروز ورود حضرت امام خميني(ره) به ميهن اسلامي و آغاز دهه مبارك فجر سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، ياد و خاطره 61 شهيد انقلاب اسلامي استان را كه نشان از ايثار گيلانيان غيور و ولايتمدار در راه نيل به آرمان هاي انقلاب اسلامي دارد، گرامي داشته و از فرزندان ديار ميرزا دعوت كرده تا با حضور خود در برنامه‌هاي متنوع و متعدد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي، برگ زرين ديگري از حماسه حضور خود بر صحيفه انقلاب اسلامي بيفزايند.ك/1
7296/2007