سنندج- ايرنا- امام جمعه بيجار بر حضور پر رنگ جوانان و مردم انقلابي در آيين هاي گراميداشت پيروزي انقلاب اسلامي تاكيد كرد و گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22بهمن و شركت فعال در دو انتخابات هفتم اسفند، وفاداري ملت به انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام علي مرادي روز دوشنبه در آيين آغازين جشن هاي دهه فجر در دبيرستان آيت الله طالقاني بيجار به تشريح مباني اعتقادي امام راحل پرداخت و افزود: حركت در راه خدا، عزت اسلام و مسلمين، دفاع از مظلومين و اجراي احكام اسلام برخي از اهداف عالي امام (ره) بود.
او به ستم رژيم وابسته خاندان پهلوي، استثمار ملت هاي مسلمان و مظلوم در طول تاريخ توسط استكبار اشاره كرد و گفت: اسلام با هر نوع سلطه گري و ظلم به مظلومين، چپاول ثروت ملل ديگر، استثمار و ظلم پذيري مخالف است.
حجت الاسلام مرادي گفت: انقلاب اسلامي به فرمايش امام (ره) انفجار نور بود كه اكنون پرتو انوار الهي و آسماني آن سراسر جهان را فراگرفته است و مي رود كه دنيا را به رستگاري واقعي برساند.
جشن هاي دهه فجر شهرستان بيجار با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در سطح مدارس، رژه ناوگان حمل و نقل درون شهري بيجار، رژه موتوري نيروي انتظامي در سطح خيابان هاي شهر بيجار، جشن پيروزي در دانشگاه پيام نور، جشن هاي انقلاب در چهار شهر و تعدادي از دهستان ها و روستاهاي تابعه اين شهرستان آغاز شد.
شهرستان بيجار در شرق استان كردستان واقع شده است.
7350/1904