سنندج- ايرنا- همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز دهه مبارك فجر و با حمايت حوزه هنري كردستان، نمايشگاه انفرادي نقاشي هنرمند توانمند استان ستاره حسيني در گالري سوره پرديس سينمايي بهمن سنندج داير شد.

رييس حوزه هنري كردستان روز سه شنبه در اين رابطه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه در جهت اعتلاي هنر و بهره گيري علاقه مندان نمايشگاهي داير شده و در بر گيرنده آثار نقاشي ستاره حسيني از هنرمندان توانمند و فعال استان است.
امين مرادي افزود: در اين نمايشگاه كه پنجمين نمايشگاه انفرادي اين هنرمند محسوب مي شود، 22 اثر نقاشي در ابعاد مختلف با موضوع طبيعت بي جان و فيگور با تكنيك اكريليك و گواش به معرض ديد گذاشته شده است.
وي اظهار كرد: اين هنرمند كردستاني تاكنون چهار نمايشگاه انفرادي داير كرده و در چندين نمايشگاه گروهي در تهران و كردستان عراق حضور داشته و موفق به كسب رتبه هاي متعدد در جشنواره هاي تجسمي در همدان و سمنان نيز شده است.
ستاره حسيني از فارغ التحصيلان نقاشي دانشگاه تهران است كه از سال 1370 تا كنون علاوه بر تدريس در دانشگاه هاي استان و آموزش هنرمندان در آموزشگاه هاي هنري سابقه تدريس در دانشگاه سوره را نيز داشته و در زمينه تصويرگري كتاب كودك نيز آثار متعددي را عرضه كرده است.
اين نمايشگاه تا 17 بهمن سال جاري در گالري سوره پرديس سينمايي بهمن سنندج داير بوده و در دو نوبت صبح و عصر پذيراي بازديد علاقه مندان است.
7348/1904