سنندج- ايرنا- سايت اداري و عملياتي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي روز چهارشنبه به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج در آيين بهره برداري از اين سايت گفت: آتش نشاني شاخص ترين سازمان شهرداري است كه بزرگترين رسالت آن حفظ ايمني در حوزه شهري است و اين ضرورت سرلوحه اهداف اين سازمان است.
مرتضي سنندجي افزود: در همين راستا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي و پنجاه و سومين سالگرد تاسيس آتش نشاني در شهر سنندج، ساختمان قديمي ايستگاه شماره يك آتش نشاني در اواخر سال جاري جهت تجهيز و بازسازي، تخريب و عمليات تجهيز سايت اداري و عملياتي آغاز شد.
وي اظهار كرد: در ساختمان جديد سايت اداري ، سالن كنفرانس براي آموزش آتش نشانان و عموم مردم به سيستم آموزش ديجيتال تجهيز شده كه شامل 12 اتاق است و هر اتاق نيز به سيستم اتوماسيون اداري جهت پاسخگويي سيستمي به شهروندان مجهز شده است.
او همچنين با اشاره هزينه دو ميليارد ريالي اين پروژه گفت: زيربناي ساختمان اداري 310 متر مربع و سايت عملياتي شامل خوابگاه و سرويس بهداشتي به متراژ110 متر مربع است.
سنندجي اضافه كرد: با تبديل پايگاه ها به ايستگاه اكنون در شهر سنندج هشت ايستگاه آتش نشاني داريم كه آماده خدمت رساني به شهروندان سنندجي هستند.
وي در ادامه به ساخت سه ايستگاه آتش نشاني در نواحي منفصل شهري (نايسر، ننله و حسن آباد) اشاره كرد و گفت: ساخت اين سه ايستگاه در زميني به مساحت 575 متر مربع در هر ناحيه براي ارائه خدمات به ساكنين اين نواحي آغاز شده است.
مديرعامل سازمان آتش نشاني اظهار اميدواري كرد با تجهيز امكانات بتوانيم در مواقع بحران امداد رسان شهروندان سنندجي باشيم و موجبات رضايتمندي آنان را فراهم نماييم.
3033/1904