تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف دو خودروی سنگین جرثقیل و كامیون و برخورد آن با یك دستگاه پراید خبر داد و گفت: این تصادف سنگین یك كشته و دو مصدوم برجا گذاشت.

سید جلال ملكی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت 5:50 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) زیر پل شهید محلاتی به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: در این حادثه یك دستگاه جرثقیل خاور بدلیل نامشخص به شدت با قسمت عقب یك كامیون كمپرسی برخورد و در ادامه نیز یك دستگاه سواری پراید با این دو خودروی سنگین برخورد كرد.
ملكی افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان راننده 54 ساله خودروی پراید از داخل خودرو خارج و بدلیل مصدومیت در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
وی خاطرنشان كرد: راننده و یك سرنشین در داخل اتاق ویران شده جرثقیل محبوس شده بودند كه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیكی قطعات اتاق جرثقیل را برش داده و دو مرد را ازداخل جرثقیل خارج كردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: راننده جرثقیل كه یك مرد 54 ساله بود بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت و یك پسر 18 ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شد.
وی گفت: خودروها به محل امن منتقل شدند و در ساعت 7:22 عملیات به پایان رسید و محل برای بررسی علت وقوع این تصادف در اختیار كارشناسان پلیس راهور قرار گرفت.
تهرام/7243/1831