تهران- ايرنا- رئيس سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي وزارت امور اقتصادي و دارايي از افتتاح سامانه فروشگاهي ايران اموال و اجراي طرح پلمپ الكترونيكي خبر داد .

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي، امين دليري با ارائه گزارش عملكرد اين سازمان، افزود: علاوه بر فروشگاه اينترنتي ايران اموال، طرح پلمب الكترونيكي و ورود اين سازمان به بورس كالا نيز اجرايي خواهد شد.
وي با بيان اينكه قرار است اين سازمان با دارايي طلا و جواهر وارد بورس كالا شود،
ورود سازمان اموال تمليكي را به بورس كالا اتفاقي مهم براي اين سازمان دانست كه همگان در آينده اين رويداد را به عنوان نقطه عطف فعاليت هاي سازمان در اين دوره زماني ياد خواهند كرد.

**گام بلند سازمان در اجراي طرح پلمب الكترونيكي و سامانه ايران اموال
مديرعامل سازمان اموال تمليكي در راستاي اقدامات راهبردي اين سازمان اظهار داشت: با توجه به اينكه كنترل قاچاق كالا، ساز و كار خود را مي طلبد و قاچاق كالا همگام با پيشرفت فناوري اطلاعات صورت مي پذيرد، خوشبختانه اين سازمان با راه اندازي سامانه نظارت مركزي توسط دوربين هاي هوشمند، رديابي وسيله حمل كالا از طريق GPS و همچنين استفاده از پلمپ الكترونيكي جهت حفظ و صيانت از بيت المال و براي حمل و نقل امن توانسته است همگام با فناوري هاي روز قدم بزرگي در اين زمينه بردارد.
رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان اموال تمليكي، از تحولي بزرگ در نحوه ارائه خدمات به مشتريان و افتتاح سامانه فروشگاهي 'ايران اموال' به آدرس www.iranamval.ir خبر داد و گفت: در راستاي ارائه هر چه مطلوبتر خدمات، تكريم ارباب رجوع و سهولت در انتخاب كالاي مورد نظر توسط خريداران از اين پس مشتريان مي توانند كالاهاي مزايده اي را بصورت مصور و با مشخصات كامل مشاهده كنند.
وي در پايان اظهار داشت: سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي در بيست و چهارمين سالگرد تاسيس خود كه در طليعه سي و هفتمين بهار شكوهمند انقلاب اسلامي است با 'اجراي طرح هاي پلمب الكترونيكي' ، 'راه اندازي سامانه فروشگاهي ايران اموال' و نيز با ورود به بورس كالا به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته است و افق هاي روشني را براي خود ترسيم خواهد كرد.
اقتصام** 9141 **1561