مسكو - ایرنا- معاون بازرگانی و اقتصادی شركت دخانیات ایران از برنامه ریزی گسترده این شركت برای حضور فعال در بازار روسیه خبر داد.

محسن شهباززاده عضو هیأت مدیره و معاون بازرگانی و اقتصادی شركت دخانیات ایران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شركت دخانیات ایران برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات خود در نمایشگاه بین المللی «پروداكسپو» مسكو حضور دارد.
معاون بازرگانی و اقتصادی شركت دخانیات گفت: برای توسعه همكاری های ایران و روسیه در زمینه دخانیات آمادگی داریم و برای این همكاری برنامه ریزی كرده ایم.
وی افزود: هیأت اعزامی شركت دخانیات ایران در راستای توسعه بازارهای صادراتی محصولات این شركت، ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی مسكو كه از نمایشگاه های معتبر در منطقه و جهان است، مذاكرات بسیار خوبی را با طرف های روسی و تجار و بازرگانان سایر كشورها داشته اند.
شهباززاده بازار روسیه را بازاری بكر برای عرضه محصولات شركت دخانیات ایران دانست و افزودمحصولات شركت دخانیات ایران به علت تناسب با ذائقه مصرف كنندگان روسی و قیمت مناسب این محصولات نسبت به محصولات موجود در بازار مصرف روسیه و سایر كشورهای منطقه اوراسیا (جمهوری های شوروی سابق)، می تواند حضور مؤثری در بازار مصرف این كشورها داشته باشد.
معاون بازرگانی و اقتصادی شركت دخانیات ایران با بیان این كه استقبال از حضور شركت دخانیات در این نمایشگاه نشان از علاقه مندی مصرف كنندگان كالای دخانی روسی به محصولات این شركت دارد ابراز امیدواری كرد: شركت دخانیات ایران بتواند محصولات خود را در بازار مصرف محصولات دخانی روسیه به طور مناسب ارایه نماید.
اروپام*391**1144