تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

یزد- ایرنا- گلبانگ الله اكبر مردم استان یزد ساعت 21 امشب و در شب 22 بهمن ماه شب پیروزی شكوهمند وافتخارآفرین انقلاب اسلامی در سراسر این استان طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا پیش از این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام كرده بود نوای روحانی، دل انگیز و روح بخش گلبـانگ تـكبیـر ملـت بزرگ و استـوار ایـران، در شب پیروزی انقلاب اسلامی در كران تا كران آسمان میهن عزیزمان در ساعت 21 امشب (چهارشنبه)، طنین انداز می شود.
به همین مناسبت امشب به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن آسمان تمامی شهرهای استان یزد نورافشانی شد و آحاد مردم بخصوص نوجوانان و جوانان با سردادن ندای الله اكبر طلیعه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
همچنین مردم این استان فردا همزمان با 22 بهمن ماه با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن وعزت آفرین خود در مراسم راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عشق به ارزش های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم می كنند.
22 بهمن ماه سال جاری مصادف با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و 16روز دیگر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفندماه به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.
6197