كاشان-ايرنا- كارشناس مسئول تعاون آموزش و پرورش كاشان گفت: در تعطيلات نوروزي يكهزار و 100 اتاق و 70 نمازخانه در 130 واحد آموزشي اين شهرستان براي پذيرايي از فرهنگيان تجهيز مي شود.

به گزارش ايرنا حسن روستا روز شنبه در نشست ستاد اسكان فرهنگيان كاشان افزود: مراكز اقامتي اين شهرستان در سه گروه 'ويژه' با امكانات سوئيت، گروه 'الف' با امكانات يخچال و تلويزيون و اجاق گاز اختصاصي و گروه 'ب' شامل امكانات مشترك در هر سالن، طبقه بندي شده است.
وي افزود: رستوران فرهنگيان كاشان نيز با توزيع روزانه بيش از سه هزار پرس غذا و درمانگاه فرهنگيان در دو نوبت روزانه به منظور رفاه گردشگران در تعطيلات نوروز خدمات ارائه مي كند.
وي تاكيد كرد: توزيع نقشه گردشگري و برپايي نمايشگاه مفاخر و مشاهير منطقه فرهنگي كاشان و آثار دستي دانش آموزان از ديگر خدمات برنامه ريزي شده براي آشنايي مسافران نوروزي با اين خطه تاريخي است.
به گفته وي بر اساس آمار اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان، ستاد اسكان فرهنگيان كاشان با پذيرش 150 هزار گردشگر در نوروز گذشته از مجموع مناطق چهل گانه آموزش و پرورش جايگاه دوم پذيرش و اسكان را به خود اختصاص داد.
روستا گفت: فعاليت ستاد اسكان فرهنگيان كاشان از بيست و ششم اسفندماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردين سال آينده با حضور 40 نفر از عوامل ستادي و 130 نفر عوامل پذيرش ارايه خدمات خواهد كرد.
3009