تهران- ایرنا- گروه های «كامكارها»، «فیض علی فیض»، «چارتار» و نیز سهراب پورناظری در آیین اختتامیه سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر، در تالار وحدت اجرا خواهند داشت.

به گزارش روز جمعه خبرنگار موسیقی ایرنا، امیر بهاری (مدیر روابط عمومی سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موسیقی ایرنا، درباره چگونگی برگزاری آیین اختتامیه جشنواره سی و یكم توضیح داد.
بهاری گفت: آیین پایانی سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت برگزار می شود. این مراسم از ساعت 19 آغاز می شود و تا ساعت 22:45 ادامه خواهد داشت. البته یك ساعت آغازین این برنامه (از ساعت 19 تا 20) به برنامه استقبال از مهمانان و عبور آن ها از روی فرش قرمز اختصاص دارد.
مدیر روابط عمومی سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر درباره برنامه هایی كه قرار است در مراسم پایانی برگزار شود، گفت: یكی از بخش های آیین اختتامیه، تجلیل از سه هنرمند پیشكسوت در عرصه موسیقی سنتی، موسیقی محلی و موسیقی كلاسیك است.
وی افزود: بخش مهمی از زمان آیین اختتامیه به اهدای جایزه «باربد» به برگزیدگان بخش های گوناگون اختصاص دارد. همچنین در این مراسم سه گروه و یك هنرمند به اجرای موسیقی خواهند پرداخت كه عبارتند از: گروه «كامكارها»، «گروه فیض علی فیض»، گروه «چارتار» و سهراب پورناظری.
به گفته بهاری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آیین پایانی سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر حضور خواهد داشت.
سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر از 21 بهمن ماه در تهران آغاز شد و یكم اسفند ماه، آیین پایانی آن در تالار وحدت برگزار می شود.
فراهنگ**3067**1584