نوشهر ـ ايرنا ـ امام جمعه نوشهر با اشاره به نزديكي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس خوب و قوي باعث حفظ كشور مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشايخ در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان افزود : مجلس شوراي اسلامي ، ريل‌گذاري نظام را انجام مي‌دهد و دولت در همان مسيري را كه مجلس ريل مي گذارد ، حركت مي‌كند.
وي يادآور شد : اگر مجلس در مسيري ديگر باشد ، دولت نيز در همان مسير گام برمي‌دارد ، بنا بر اين تركيب و كيفيت مجلس در سرنوشت كشور مؤثر است.
امام جمعه نوشهر اظهار داشت : بايد از گذشته عبرت بگيريم و اجازه ندهيم مجلسي شكل بگيرد كه براي كشور مشكل ساز شود.
وي افزود : ما مردم شهرستان نوشهر حق داريم يك نفر را در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و چهار نفر را در انتخابات مجلس خبرگان رهبري برگزينيم و بايد از اين حق خود استفاده كنيم و راي سفيد ندهيم.
او ادامه داد : كسي را بايد انتخاب كنيم كه متدين و امين و طرفدار عدالت و محرومان باشد و از فساد اخلاقي و سياسي و مالي به دور و پايبند به ارزش‌هاي اسلامي و خط امام باشد.
مشايخ گفت : اين انتخابات ، اولين انتخابات پس از توافق برجام است و حضور در آن بايد با توجه به شرايط روز باشد.
وي انتخابات مجلس خبرگان رهبري را هم مهم ارزيابي كرد و اظهار اشت : اگر چه وظايف خبرگان به مسائل جاري مردم ربط پيدا نمي‌كند ، ولي در روز مبادا وظيفه خيلي مهمي بر عهده دارد.
امام جمعه نوشهر از مردم خواست به نحوه تبليغ نامزدها توجه كنند و گفت : روش تبليغ و نوع شعارها و ادعاهاي نامزدها تا حدي مي‌تواند صلاحيت يا بي‌صلاحيتي آنان را نشان دهد.
/7517/ 1602/1654