تهران - ايرنا - فرماندار شهريار گفت: پنج هزار نفر برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه شهريار، ملارد و شهر قدس را بر عهده دارند.

سعيد ناجي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر اينكه تمهيدات لازم براي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات در شهرستانهاي شهريار، ملارد و شهرقدس انديشيده شده است، افزود: به منظور سهولت جمع آوري آراي مردم، شعبات اخذ راي در مراكز پرتردد شهري و روستاهاي پرجمعيت جانمايي و تعبيه شده است.
وي با بيان اينكه در حوزه انتخابيه شهرستان هاي شهريار، ملارد و شهر قدس در مجموع 517 صندوق و شعبه اخذ رأي درنظر گرفته شده است، تصريح كرد: تعداد 238 صندوق ثابت و هشت صندوق سيار ويژه شهريار، 148 صندوق ثابت و 10 صندوق سيار براي ملارد و 110صندوق ثابت و سه صندوق سيار براي شهر قدس تعيين شده است.
فرماندار شهريار يادآور شد: همين تعداد صندوق اخذ رأي ويژه انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز درمناطق ياد شده درنظر گرفته شده است.
وي تعداد افراد واجد شرايط براي شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را 990 هزار اعلام كرد گفت: 570 هزار نفر در شهريار ، 220 هزار نفر در ملارد و 200 هزار نفر در شهر قدس واجد شرايط شركت در اين انتخابات هستند.
شهرستانهاي شهريار، ملارد و شهر قدس داراي يك كرسي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي هستند.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفندماه 94 همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.
تهرام7409/281//1348