اصفهان – ایرنا - شهریار احل لوئیان از اصفهان توانست مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بیماران خاص كشور را كسب كند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این ورزشكار روز دوشنبه در رده سنی زیر 25 سال، به مقام قهرمانی دست یافت و پس از وی سید علی میرآیین از گلستان و علیرضا لطیفی از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.
در رقابت های رده سنی بالای 25 سال نیز، عزیز عبادیان از خوزستان عنوان نخست را كسب كرد، جلال جهان تیغ از گلستان دوم شد و حسین حمزه از چهارمحال و بختیاری مقام سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد .
دربخش بانوان و رده سنی زیر 25 سال، فاطمه جلالی از استان گلستان موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد، فرنوش كردبچه از تهران در مكان دوم قرار گرفت و زینب حیدری از استان اردبیل مقام سوم رقابت های تنیس روی میز بانوان بیماران خاص كشور را تصاحب كرد .
در پایان رقابت های رده سنی بالای 25 سال نیز، فائزه پورقاسمی از استان همدان مقام قهرمانی را كسب كرد، مریم احمدی از فارس در مكان دوم قرار گرفت، الهام جلالی از گلستان و مریم عباسی از بوشهر به طور مشترك سوم شدند.
رقابت های ورزشی بیماران خاص سراسر كشور از روز گذشته (یكشنبه) با حضور 255 ورزشكار از استان های مختلف كشور در چهار رشته ورزشی در منطقه زیباكنار رشت آغاز شد.
ورزشكاران شركت كننده در این دوره ازمسابقات در رشته های ورزشی شطرنج ، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی با هم به رقابت می پردازند كه رشته تیراندازی فقط در بخش بانوان برگزار شد و سایر رشته ها در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
رقابت های ورزشی بیماران خاص قهرمانی سراسر كشور ، عصر امروز (دوشنبه) با معرفی تیم ها و نفرات برتر سایر رشته ها در منطقه زیباكنار رشت پایان خواهد یافت.
د / 6020/ 6022