دزفول - ايرنا - 22 طرح عمران شهري با صرف اعتباري افزون بر 380 ميليارد ريال در دزفول به بهره برداري رسيدند.

به گزارش ايرنا معاون عمراني استاندار خوزستان روز شنبه در آيين بهره برداري از اين طرح ها گفت:مردم دزفول مستحق بهترين خدمات هستند و ارائه خدمات وظيفه مسوولان در قبال مردم است.
احمد سياحي افزود:ارائه خدمات از شاخص هاي جمهوري اسلامي است لذا مسوولان بايد با فراهم كردن فضاي مفرح و آرام بخش،جاده ايمن ،پل مناسب ، آب شرب و سامانه فاضلاب ،بهداشت و ساير امكانات به مردم خدمت كنند و موجب رضايتمندي مردم را فراهم كنند.
وي ضمن تقدير از مسوولان دزفول جهت برگزاري انتخابات بدون حاشيه و پرشور در اين شهرستان گفت:مردم با حضور گسترده به وظيفه خود عمل كردند اينك مسوولان بايد به وظيفه اخلاقي ،آرماني و ملي خود عمل كنند و خدمات مناسب تري به مردم ارائه نمايند.
معاون عمراني استاندار خوزستان به مشكلات و مصائب مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت:در اجراي طرح ها بايد تلخي قانون رعايت شود و شهرداري هاو دستگاه هاي اجرايي در اجراي طرح ها و تغيير كاربري ها قانون را مد نظر داشته باشند.
سياحي ضمن تقدير از همكاري و هماهنگي مسوولان دزفول و پيگيري مستمر فرماندار دزفول در جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي براي ارتقاي وضعيت اقتصادي منطقه ابراز اميدواري كرد اين حركت ها و طرح به صورت جهشي انجام شود.
شهردار دزفول نيز در اين آيين گفت:22 طرح شهرداري شامل افتتاح پارك مهرگان در مساحت 2.6 هكتار و اعتباري افزون بر 25ميليارد ريال ،فاز دوم بلوار ملاصدرا ،بلوار شهيد عظيم محمدي زاده ،زيرسازي و جدول بندي بلوار ايثار،كفپوش گذاري وهمسطح سازي بلوار شريعتي ،فتح المبين و طالقاني،افتتاح نمازخانه و سرويس بهداشتي بوستان ساحلي و پارك سلامت آزادگان،افتتاح پارك محله اي اميد در كوي انديشه،سكوي نماز واقع در آرامستان مي باشند.
محمدرضا كرمي نژاد با اشاره به اينكه قرار بود اين طرحها در 22 بهمن افتتاح شوند افزود: علاوه بر اين طرح ها چندين طرح عمراني و خدماتي ديگر در حال تكميل شدن است كه همزمان با چهارم خرداد بهره برداري خواهند شد.
شهردار دزفول ضمن تقدير از همكاري و مساعدت مالكان در اجراي پروژه ملاصدرا گفت:با افتتاح بلوار ملاصدرا و بلوار شهيد عظيم محمدي زاده كه غرب و شرق دزفول را به هم متصل مي كنند شاهد كاهش ترافيك در هسته مركزي شهر دزفول خواهيم بود زيرا بلوار ملاصدرا با صرف اعتبار 160 ميليارد ريال تا مسير سردشت ادامه دارد و از ترافيك آخر هفته و تعطيلات خواهد كاست.
كرمي نژاد افزود:امسال با همدلي و تعاملي كه با شوراي شهر داشتيم زيباسازي منظر شهري ،سهولت در تردد ،روكش آسفالت،احداث كنارگذرهاي طرح جامع ،دفع آبهاي سطحي ،فضاي سبز،تكميل پروژه هاي نيمه كاره در دستور كار قرار گرفته است كه اميدواريم با اجراي اين طرح ها و پروژه ها شاهد رضايتمندي مردم باشيم.
در اين آيين بصورت نمادين از بوستان مهرگان دزفول،بلوار شهيد عظيم محمدي زاده و بلوار ملاصدرا بهره برداري شد و از افرادي كه در تكميل اين طرح ها همكاري داشتند با اهداي لوح تجليل به عمل آمد.
شهر دزفول با 330 هزار نفر جمعيت بعد از اهواز دومين شهر پرجمعيت استان خوزستان مي باشد.
7278/6068