ساری- ایرنا- تیم خونه به خونه مازندران درنخستین دیدار خانگی خود در رقابت های لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشور در سال 95با هدایت'حمید درخشان ' سرمربی جدید خود عصر دوشنبه در بابل میزبان تیم آلومینیوم اراك است.

دیدار این دو تیم را كه از ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار می شود، ' تورج حق وردی' با كمك های ' علیرضا ایلدروم'، یعقوب سخندان' و ' علی بای' قضاوت خواهند كرد.
از سوی فدراسیون فوتبال ' محمد رضا فلاح' به عنوان ناظر داوری مسابقه تیم های خونه به خونه مازندران و آلومینیوم اراك انتخاب شد.
تیم خونه به خونه كه درپایان هفته بیست ونهم این رقابت ها وپس از كسب تساوی خانگی برابر خیبرخرم آباد، ' اكبرمیثاقیان' سرمربی سابق خود را درپی فشارهای زیاد تماشاگران كنار گذاشته بود ، از هفته پیش حمید درخشان را به جای وی به كار گرفت و ' اكبراوتی' هم برای همیشه بابل را به مقصد مس كرمان ترك كرد.
بركناری میثاقیان در آخرین روزهای سال 94 در بازی هفته سی ام در یزد برابر تیم فولاد آن شهر خیلی زود نتیجه معكوس داد و تیم خونه به خونه بدون حضور میثاقیان برابر تیم قعرنشین جدول تن به شكست یك برصفر داد.
اگر چه اكبر میثاقیان خونه به خونه را به رده دوم لیگ دسته یك رساند و فكر می كرد كه این كار برای هواداران و هیات مدیره باشگاه در نخستین فصل حضور در لیگ یك كارنامه ارزشمندی است ، ولی در پس پرده نتوانست مدیران و مالك متمول باشگاه خونه به خونه را قانع كند.
در هر روی ، با نظر هیات مدیره و براداران حسن زاده، مالك باشگاه خونه به خونه، ' حمید درخشان ' سرمربی فصل گذشته سرخپوشان پایتخت روز چهارم فروردین ماه به بابل آمد و تمرینات تیم جدیدش را زیرنظر گرفت.
مسئولان باشگاه متمول خونه به خونه مازندران همچنین در ادامه بلند پروازی ها و وعده های شیرین پی در پی خود به هواداران ، ' علی كریمی ' اسطوره پرسپولیس را هم به عنوان مشاور فنی مدیرعامل این باشگاه انتخاب كردند تا بلكه این تیم حداقل با بازی اسم های نامی فوتبال كشور بتواند راه صعود به لیگ برتر را برای یكی از دو نماینده فوتبال مازندران هموارتر كند.
تیم پرطرفدار خونه به خونه مازندران تا پایان هفته سی ام مسابقات لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشور با كسب 51 امتیاز در فاصله 6 امتیازی با پیكان صدرنشین در رده دوم این رقابت ها قرار دارد و یكی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود.
درمقابل تیم آلومینیوم اراك با 40 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و نیم نگاهی به كسب 3 امتیاز از تیم حمید درخشان خواهد داشت.
پیروزی هر یك از دو تیم در دیدار عصر دوشنبه در حفظ جایگاه فعلی آنان و یا سقوط دو تیم در جدول رده بندی این رقابت ها تاثیر زیادی خواهد داشت و آنها را برای ادامه رقابت ها امیدوارتر خواهد كرد.
بدون شك تساوی دو تیم در بازی هفته سی و یكم سود چندانی برای آنان نخواهد داشت و نتایج سایر تیم ها باعث تزلزل جایگاه آنان در جدول رده بندی خواهد شد.
درهمین چارچوب تیم نساجی مازندران هم این هفته در دیداری حساس بیرون از خانه میهمان تیم نفت مسجدسلیمان است.
سرخپوشان تیم نساجی تاپایان هفته سی ویكم این رقابت ها با كسب 42 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند و برای صعود به صف مدعیان لیگ دراندیشه پیروزی برابر میزبان رده هشتمی خود خواهد بود.
مازندران در مسابقات لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشوربا دو تیم نساجی و خونه به خونه حضور دارد.
فصل جدید مسابقات لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشور با حضور 20 تیم و در مدت 38 هفته رفت وبرگشت برگزار می شود.
گزارش از مهدی غلامی
7327/1654/1042