سمنان - ايرنا- استاندار سمنان گفت :دوازده فرورذين روز مهم تاريخي و سرنوشت ساز انقلاب اسلامي است.

محمدرضا خباز روز پنجشنبه به ايرنا گفت : در اين روزتاريخي ، ملت قهرمان، انقلابي و هميشه در صحنه با رهبريهاي خردمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامي امام راحل (ره) با حضور شكوهمند و همه جانبه در انتخابات با رأي اكثريت قاطع خود نظام سياسي كشور را پس از 2500 سال از نظام سلطنتي به نظام مقدس جمهوري تبديل نمودند.
وي اظهار داشت : در اين روز ثمرات مبارزات و ايستادگي مردم در تحقق شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي تحقق يافت و نظام برحق جمهوري اسلامي در كشور استقرار يافت.
استاندار سمنان ولادت باسعادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاكش حضرت امام خميني (ره) و روز زن و مادر فرارسيدن يوم الله 12 فروردين را تبريك گفت و افزود : در سالي كه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به نام سال 'اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل' نام گرفته گرامي مي داريم و به روان پاك شهيدان والامقام درود مي فرستيم.
وي ادامه داد : از خداوند منان عزت، عظمت، پيشرفت و پيروزي هاي بزرگ و روزافزون ملت سلحشور و بزرگ را در نظام مقدس جمهوري اسلامي تحت توجهات حضرت بقيت الله الاعظم (عج) در سايه رهبري هاي حكيمانه مقام معظم رهبري و در راستاي سياستها و برنامه هاي رياست محترم جمهوري و دولت تدبير و اميد مسئلت مي نمايم.
6026/