سنندج- ايرنا- عضو هيات امناء اتحاديه جهاني زنان مسلمان با اشاره به تشكيل اين اتحاديه از سال 92 گفت: اتحاديه جهاني زنان مسلمان در زمينه معرفي جايگاه واقعي بانوان فعاليت مي كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا صبيحه نباتي روز دوشنبه در گردهمايي بانوان كارآفرين استان كردستان در سنندج افزود: اين اتحاديه با عضويت تعدادي از بانوان فرهيخته داخل و خارج از كشور تشكيل شده است.
وي گفت: اين اتحاديه از زمان تشكيل تاكنون برنامه ها و اقدامات متعددي را در داخل ايران و خارج از كشور در زمينه جايگاه زنان و فعاليت هاي آنان در حوزه هاي مختلف برگزار كرده است.
عضو هيات امناء اتحاديه جهاني زنان مسلمان در ادامه به نقش الگويي حضرت زهرا(س) در جامعه اشاره كرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا مي تواند الگويي مناسب براي زنان و مردان جامعه در زمينه هاي مختلف باشد و بدون شك بهره گيري از سيره و روش زندگي اولياي الهي به ويژه حضرت زهرا انسان را به قله كمال مي رساند.
وي اظهار كرد: جامعه امروز ما به دليل نداشتن شناخت كافي از نقش الگويي اوليا و بزرگان الهي گاهي ناخواسته به سمت مسيرهاي انحرافي سوق داده شده و به سوي مكاتب غربي و اهداف آنان حركت مي كنند.
عضو هيات امناء اتحاديه جهاني زنان مسلمان تاكيد كرد: بايد تلاش شود جامعه ما بيش از گذشته اهداف و وعده هاي الهي را بشناسد چون بدون شك وعده هاي پاكان و بزرگان الهي از بزرگترين وعده هاي مكاتب غربي برتر و والاتر است و آن آرامش و آسايش روحي و رواني در ميان خانواده ها و جامعه است.
وي افزود: بدون شك قلمرو حكومت اسلام منكر مسائلي همچون نان و مسكن و اشتغال و دنياي الكترونيك نيست اما اين موضوعات اگر مديريت شده نباشد تزلزل بنيان خانواده ها را در پي خواهد داشت.
نباتي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در تاريخ اسلام دشمنان با توجه به شناخت از اسلام دائما در حال توطئه براي تشويش چهره اسلام بوده اند و در اين راستا دست به اقدامات متعددي از جمله قرآن سوزي، توهين به پيامبر عظيم الشان اسلام(ص)، ايجاد جريان هاي تكفيري و تهمت در زمينه تضييع حقوق زنان زده اند.
وي ادامه داد: در اين ميان گاهي برخي از افراد اين اقدامات دشمنان را به دليل عدم شناخت كافي از دين مبين اسلام مي پذيرند لذا بايد تلاش شود كه شناخت مردم بخصوص جوانان از اسلام بيشتر شود تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.
در ادامه اين آيين كه به مناسبت گراميداشت هفته زن و مقام مادر در مجتمع فرهنگي و هنري فجر سنندج برگزار شد هفت نفر از بانوان كارآفرين استان مورد تجليل قرار گرفتند.
7348/1904