اهواز - ايرنا - تفاهم نامه همكاري سه جانبه ' اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اهواز' ، ' اتاق اصناف اهواز' و ' اتاق تعاون خوزستان ' با يكديگر در راستاي توسعه ارتباطات و همكاري مشترك چهارشنبه منعقد شد.

به گزارش ايرنا از بندهاي اين تفاهم نامه كه در محل اتاق بازرگاني اهواز منعقد شد همكاري در خصوص ارتقاي آموزش اعضاي اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي اهواز و اتاق تعاون خوزستان، و اعطاي تخفيف ويژه براي تحصيل در رشته هاي مرتبط در واحد آموزشي مجمع امور صنفي اهواز ،و همكاري و برنامه ريزي در جهت ايجاد رشته هاي جديد و مرتبط با تجارت، صنعت و سرمايه گذاري در اين واحد است.
همچنين استفاده از امكانات واحد آموزشي مجمع امور صنفي اهواز از جمله اساتيد و كلاس ها براي برگزاري دوره هاي آموزشي كوتاه مدت، همكاري و مشاركت در خصوص پذيرش هيات هاي تجاري خارج از كشور براي جذب سرمايه گذار و اعزام هيات تجاري به خارج از كشور براي كسب و انتقال تكنولوژي و فن آوري از جمله مفاد اين تفاهم نامه است.
از ديگر مفاد آن مي توان به مشاركت در طرح هاي پژوهشي و مطالعات مشترك استاني، تشكيل كارگروه مشترك بين سه اتاق براي بررسي مسائل و مشكلات مبتلا به بازرگانان، اصناف و تعاوني ها در بخش هاي مختلف صنعتي، توليدي، توزيعي، تشكل ها و تعاوني ها اشاره كرد.
واحد آموزشي مجمع امور صنفي اهواز زير نظر دانشگاه علمي كاربردي فعاليت مي كند.
7148/ 6037