شهركرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری آرامش حاكم بر فضای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه باقی مانده این استان را مطلوب ارزیابی كرد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتكی، روز جمعه در دیدار از شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان بروجن گفت: تدابیر لازم برای برقراری آرامش و امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فراهم شده است.
وی تصریح كرد: فعال سازی دستگاه هویت سنج در شعبه های اخذ رای حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فاسان، كوهرنگ و كیار، بروز تخلفات انتخاباتی به حداقل ممكن كاهش می دهد.
سلیمانی دشتكی افزود: دستگاه هویت سنج مشخص می كند كه فرد رای دهنده، در دور قبل در كدام حوزه انتخاباتی رای داده و امكان شركت در دور دوم انتخابات در دو حوزه باقی مانده را نیز مشخص می كند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسوولان برگزاری انتخابات در استان، تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به كار گرفته اند.
وی یادآورشد: انتخابات هفتم اسفند سال گذشته نیز با امنیت، آرامش و سلامت كامل در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش ایرنا، استاندار و جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری به همراه فرماندار و مدیران شهرستان بروجن از شعبه های اخذ رای در مدرسه شرف و كانون فرهنگی تربیتی لقمان حكیم فرادنبه و دبستان شهید صفیان و مدرسه ابن سینا شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن دیدن كرد.
به گزارش ایرنا، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشیده شده است.
7362/ 6014/