تهران - ايرنا - امام جمعه ورامين گفت: استكبار جهاني با اساس و اصل انقلاب اسلامي كه همان ظلم ستيزي است دشمني دارد و براي دست يابي به اين هدف به هر حربه اي متوسل مي شود.

آيت الله سيدمرتضي محمودي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ورامين افزود: دشمن همواره تلاش دارد تا ريشه و بنيان انقلاب اسلامي را بخشكاند ولي تاكنون به واسطه مقاومت و ايستادگي ملت ايران تمامي توطئه هاي آنان خنثي شده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با تبريك فرارسيدن هفته كارگر و معلم گفت: اين دو قشر خدمات بسياري به كشور ارائه كرده اند و بايد همواره قدردان آنان بود،
امام جمعه ورامين افزود: معلمان آينده سازان كشور را تربيت مي كنند و كارگران نيز با به حركت درآوردن چرخ هاي اقتصاد كشور اهداف والاي نظام را محقق مي كنند.
وي با گراميداشت ياد و خاطره معلم شهيد مطهري گفت: شهيد مطهري با تقديم خون خود باعث به ثمر رسيدن اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي شد و معلمان بايد با ادامه راه اين شهيد سرافراز، دشمن را در دست يابي به اهداف شبيخون فرهنگي اش ناكام گذارند.
آيت الله محمودي افزود: دشمنان قسم خورده نظام مدارس و دانشگاه ها را هدف تهاجم فرهنگي خود قرار داده اند لذا بر دانشجويان، دانش آموزان و آحاد مردم است كه با هوشياري خود همچون گذشته مقابل توطئه هاي دشمن ايستادگي و با آن مقابله كنند.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با قدرداني از تلاش هاي نيروي انتظامي در اجراي طرح هاي امنيت اخلاقي گفت: پليس بايد با مظاهر فساد برخورد كند و در اين برخورد هيچ تفاوتي را بين افراد قائل نباشد زيرا اگر كسي يك شخص گمراه را به راه راست بياورد گويي تمام مردم را هدايت كرده است.
تهرام/7254/1831