بجنورد- ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: دشمنان اسلام بویژه استكبار جهانی كینه و عداوت خاصی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارند زیرا كه این نهاد انقلابی امنیت نظام را تضمین كرده است.

حجت الاسلام سیدمرتضی جاجرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد مركز خراسان شمالی گفت: نقش اساسی و بی بدلیل سپاه در پاسداری از اسلام و نظام باعث شده است كه همه دشمنان اسلام و ضدانقلاب ها علیه این مولود انقلاب دسیسه چینی و آن را تخریب كنند.
وی اظهار كرد: آمریكا، رژیم صهیونیستی، كشورهای اروپایی و مرتجع منطقه و همچنین گروهك های ضدانقلاب به این نتیجه رسیده اند كه سپاه مانع اصلی در رسیدن به اهداف آن ها در جمهوری اسلامی است.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: سپاه از بطن مردم به وجود آمده و تشكیل آن دستوری نبوده است و به همین دلیل هم اكنون در عرصه ها مختلف از نظام و انقلاب پاسداری می كند.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به كارنامه سراسر درخشان سپاه در عرصه های مختلف گفت: این نهاد هم اكنون وظیفه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در برابر گروهك های تكفیری از طریق كارهای مستشاری را برعهده دارد و تاكنون موفق شده است كه نقشه های پلید این گروهك های دست نشانده استكبار و كشورهای مرتجع منطقه را خنثی كند و بر آن ها پیروز شود.
وی گفت: پاسداران از امام حسین (ع) كه بزرگ پاسدار اسلام است در همه عرصه ها الگو گرفته اند كه ایستادگی و مقاومت از جمله آن ها است.
امام جمعه موقت جاجرم همچنین به سخنرانی امام راحل علیه كاپیتولاسیون در چهارم آبان ماه سال 43 اشاره و تصریح كرد: این سخنران بقدری روشنگرانه بود كه پایه های پوشالی رژیم را به لرزه انداخت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان شمالی نیز پیش از خطبه های نماز جمعه بجنورد گزارشی از عملكرد این جمعیت در استان را برای نمازگزاران تشریح كرد.
6042