دزفول - ايرنا - بخشدار چغاميش دزفول گفت:اين بخش با توجه به مشكلات بهداشتي و درماني موجود نياز به توجه بيشتري دارد.

به گزارش ايرنا شكر اله قارم عصر چهارشنبه در نشست بررسي مسايل و مشكلات بهداشتي و درماني اين بخش با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي دزفول افزود:راه اندازي مركز بهداشتي و درماني در شهر چغاميش ،تسريع در راه اندازي مركز بهداشتي و درماني روستاي اسلام آباد و شبانه روزي كردن مركز بهداشتي و درماني روستاي بنوت بالا از جمله مطالبات اهالي اين بخش محروم مي باشد.
وي راه اندازي اورژانس 115 در مركز بخش و مرمت خانه هاي بهداشت و مراكز بهداشتي و درماتي را از ديگر نيازهاي ضروري بخش چغاميش دزفول در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و گفت:اهالي بخش چغاميش انتظار دارند تا دانشگاه علوم پزشكي دزفول نسبت به تجهيز خانه هاي بهداشت در اين بخش اقدام كند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي دزفول نيز در اين نشست در سخناني از آغاز عمليات اجرابي مركز بهداشتي و درماني اسلام آباد در بخش چغاميش در آينده نزديك خبر داد و گفت:براي راه اندازي مركز بهداشتي و درماني و اورژانس 115 در مركز بخش نيز با نظر مثبت از طريق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي پيگيري و اخذ مجوز قانوني در حال انجام است.
يوسف پريدار بيان داشت:براي تجهيز خانه هاي بهداشت بخش چغاميش نيز بزودي اقدام به عمل خواهد آمد.
وي همچنين با بيان اينكه مسايل و مشكلات بخش چغاميش پيگيري خواهد شد گفت:نسبت به تامين دستگاه شوك اورژانس 115 خيبر واقع در اين بخش نيز اقدام مي شود.
در اين نشست دهياران بخش چغاميش نيز با طرح مسايل و مشكلات بخش بهداشت و درمان خواستار پيگيري اين مشكلات و كمبودها از سوي دانشگاه علوم پزشكي دزفول شدند.
بخش چغاميش دزفول با 27 روستا بيش از 35 هزار نفر جمعيت دارد.
6068