نوشهر - ایرنا - حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: گروهك تروریستی منافق به دستور استكبار تنها برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام مردم و مسئولان نظامی جمهوری اسلامی را ترور كرد.

حجت الاسلام ' حیدر مصلحی ' عصر پنجشنبه در یادوراه شهدای ترور دالخانی و مدافع حرم در محل جنگل دالخانی رامسر افزود: ترور مردم بی گناه در كشور توسط استكبار طراحی شده بود و به دست منافقین كوردل در كشور اجرایی می شد.
وی افزود: با وجود ترورهای مختلف از سوی منافقین نه تنها نتوانستند به انقلاب اسلامی صدمه بزنند بلكه با گذشت زمان ، صدور انقلاب زمینه بیداری اسلامی را در كشورهای مختلف جهان خصوصا كشورهای اسلامی فراهم كرده است.
وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز چهره نفاق دگرگون شده و از طریق نفوذ فرهنگی تلاش می كند تا به ایران اسلامی صدمه بزند.
مصلحی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم افزود : مدافعان حرم با از جان گذشتگی نه تنها از حرم اهل بیت در سوریه دفاع ، بلكه در برابر امریكا و اوباما ایستادگی می كنند.
وی افزود: استكبار جهانی به همراه عربستان با مامور كردن گروهك تروریستی قصد تخریب حرم اهل بیت در سوریه و عراق را داشتند ولی نیروهای جان بر كف مدافع حرم اجازه چنین تصمیم شومی را به آنان نخواهند داد.
وزیر سابق اطلاعات همچنین با اشاره به اوضاع سیاسی سوریه گفت: دولت امریكا و همپیمانانش تلاش كردند تا دولت سوریه را با حضور گروهك تروریستی داعش به سقوط بكشانند ولی این خواسته آنان با مقاومت مردم این كشور محقق نشد.
گروهك تروریستی منافقین در 15 خرداد سال 1361 هفت نفر از مردم را در جنگل های دالخانی رامسر به شهادت رساند.
شهرستان 70 هزار نفری رامسر نیز یك شهید مدافع حرم تقدیم اسلام كرده است.
/1602/7513/1654 ** شبد ** 1095