ساري-ايرنا؛ بشير باباجان زاده قهرمان كشتي فرنگي جهان و دارنده بيش از 70 مدال آسيايي، جهاني و تورنمنت هاي مختلف از اداره ورزش و جوانان بابل به شدت انتقاد كرد.

بشيرباباجان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، از حسن توجه فرماندار، شهردار و اعضاي شوراي شهر بابل قدرداني كرد و گفت: در اداره ورزش و جوانان بابل كه يكي از شهرهاي معروف در تربيت و پرورش ورزشكاران بنام كشوري و دارندگان مدال طلاي جهاني است بايد افرادي باشند كه قدر و جايگاه ورزشكاران و قهرمانان را بدانند.
وي كه جمعه گذشته در شيراز در وزن 130 كيلوگرم با شكست حريفان به مقام قهرماني كشتي فرنگي جهان دست يافت , بيان كرد: عدم نصب حتي يك بنر خسته نباشيد در سطح شهر بابل از سوي اداره ورزش و جوانان اين شهرستان كه متولي اصلي ورزشكاران است دور از انتظار و در شان قهرمانان و پهلوانان اين شهرستان نيست.
وي گفت: همه مي دانند كه بنده نيازي به نصب پارچه و بنر ندارم اما همه بايد بياموزيم كه جوانان ما بايد الگوهاي خودشان را بشناسند و براي رسيدن به آن تلاش كنند.
باباجان زاده افزود: 13 سال عضو تيم ملي فرنگي مي باشم ودرتمام رده هاي سني حضور داشته ام و همه تلاشم اين بوده كه براي كشور خود افتخارآفريني كنم و همه بايد بياموزيم كه با قهرمانان خود چگونه برخورد كنيم جوانان نيز در اين راه پرفراز و نشيب قدم بردارند.
بشير باباجان زاده كشتي گير بابلي عضو تيم ملي ايران متولد 1368 است كه تاكنون توانسته تعداد 71 مدال در تورنمنت هاي مختلف كسب كند كه از اين تعداد 21 مدال آسيايي و جهاني است.
7328/1899