ساري- ايرنا-مردم انقلابي و ولايتمدار شهرستان آمل شامگاه سه شنبه با برگزاري يك راهپيمايي باشكوه و اجتماع بزرگ وپرشور در آستانه مباركه امامزاده ابراهيم(ع) اين شهر برحمايت از مدافعان حرم اهل بيت(ع) تاكيد كردند.

دراين اجتماع پرشورهمچنين شهروندان آملي ازآستانه مباركه امامزاده ابراهيم(ع) تا ميدان 17شهريور در مركزشهر آمل با برگزاري راهپيمايي حماسي، با حضور گسترده مردم انقلابي، بسيجيان غيور و مسؤولان شهرستاني و با شعارهاي لبيك يا زينب(س)، الله اكبر، لبيك يا حسين(ع) و مداحي در وصف شهداي كربلا به ويژه سالار شهدا امام حسين(ع) و شهيدان مدافع حرم به ويژه شهداي مدافع حرم مازندراني و مدافع حرم شهرستان آمل، فضاي شهر را معطر به عطر شهيدان، كربلايي كردند.
در پايان اين اجتماع پرشور نيز بيانيه مشترك مردم ولايت‌مدار مازندران در حمايت از محور مقاومت و گرامي‌داشت شهداي مدافع حرم قرائت شد، سپس حاضران در راهپيمايي با استقبال پرشور و بي‌نظير پاي طوماري را كه براي حمايت از محور مقاومت و اعلام آمادگي براي حضور در جبهه‌هاي مقاومت تا پيروزي نهايي آماده شده بود را امضا كردند.
فرمانده تيپ نيرو مخصوص مالك اشتر آمل دراجتماع پرشور مردم اين شهرستان درحمايت از مدافعان حرم درآستانه مباركه امامزاده ابراهيم(ع) گفت: امروز حركت وحمايت ازجبهه مدافعان حرم ، دفاع از اماكن مقدسه اهل بيت(ع) است واين نوع حمايت ها مي تواند مقدمه اي براي اقدام هاي رو به جلو آينده باشد.
سردارسيدحيدرموسوي افزود: گروه هاي تروريستي تكفيري به طور همه جانبه از سوي كشورهاي عرب منطقه وآمريكا حمايت مي شوند واين گروه ها با اين نوع پشتيباني به اقدام هاي وحشيانه خود عليه غيرنظاميان به خصوص زنان وكودكان دركشورهاي عراق وسوريه ادامه مي دهند.
وي اضافه كرد: هدف اصلي استكبار از حمايت وپشتياني از گروه هاي تكفيري داعش، جمهوري اسلامي وبراندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
فرمانده تيپ نيرو مخصوص مالك اشتر آمل، تجمع بزرگ حمايت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم را يكي از مواضع مهم مردم در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بيان كرد وافزود: امروز ما شاهد اين بوديم كه مردم انقلابي به همراه بازاريان و بسيجيان همه با هم با شور و شعور انقلابي در اين تجمع شركت كردند و يك بار ديگر با راهپيمايي خودشان ياد دوران دفاع مقدس وفرهنگ ايثار و شهادت را در فضاي شهر تداعي كردند.
سردارموسوي گفت: امروز انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي مختلف همچون جهاد نظامي، جهاد اقتصادي و جهاد فرهنگي با وجود رزمندگان اين عرصه‌ها پيشتاز است و اين حضور بار ديگر ضمن تجديد ميثاق با شهدا، امام شهدا، آرمان‌هاي انقلاب و شهداي مدافع حرم، اثبات وفاداري مردم به انقلاب و پايداري در اين راه و نيز پشتيباني از ولايت فقيه است.
ك/7327 /1899