تهران-ايرنا- «جاني دپ» هنرپيشه و كارگردان معروف آمريكايي كه به تازگي ماجراي جدايي اش خبرساز شد، اكنون به خشونت فيزيكي عليه همسرش متهم شده است.

به گزارش شبكه خبري اسكاي نيوز انگليس، «امبر هرد» همسر بهترين بازيگر مرد برنده جايزه گلدن گلاب و اسكار با ارائه عكس هاي از صورت زخمي و كبود خود به دادگاه، در دادخواستي نوشت، «از اين كه جاني سرزده به خانه بيايد و رفتاري فيزيكي يا رواني خشونت آميزي با وي داشته باشد»، مي ترسد.
قاضي لس آنجلسي كه مسئوليت رسيدگي به اين پرونده را برعهده دارد از اين ستاره هاليوودي خواسته است تا قبل از جلسه دادگاه كه قرار است 17 ژوئن (28 خرداد) برگزار شود، از همسرش فاصله بگيرد.
امبر هرد، 30 ساله، در دادگاه قسم خورده كه جاني دپ، نامزد جايزه اسكار سال 2016 در مشاجره خانوادگي روز جمعه موبايلش را به سمت چشم و گونه اش پرتاب كرده است.
وي در دادخواست خود به همراه ارائه تصاويري از چهره كبود خود به در دادگاه گفت اين بازيگر هاليوودي در زمان وقوع درگيري مست بوده است.
امبر هرد هنرپيشه اهل تگزاس دوشنبه گذشته به دليل آنچه كه اختلافات آشتي ناپذير خواند، تقاضاي طلاق داد و گفت آنها از يك روز قبل از هم جدا شده اند.
دپ اكنون براي اجراي موسيقي در كنار گروه موسوم به «هاليوود ومپاير» در پرتغال بسر مي برد.
اين زوج هاليوودي فرزندي ندارند و هنگام فيلمبرداري فيلم «خاطرات عجيب» در سال 2011 با هم آشنا شدند.
دپ قبل از ازدواجش با همسر كنوني اش با «ونسا پاردايز» خواننده فرانسوي زندگي مي كرد و از وي دو فرزند دارد. آنها در سال 2012 از هم جدا شدند.
اروپام**9158**1517