ياسوج - ايرنا- معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري كهگيلويه وبويراحمد كم كاري و سهل انگاري برخي دسگاه هاي اجرايي و خدماتي در اين استان را در امر پشتيباني و هماهنگي براي برگزاري مطلوب كنگره شهدا پذيرفتني و قابل توجيه ندانست.

به گزارش ايرنا، مجيد محنايي روز يكشنبه در دومين نشست كميته پشتيباني كنگره شهداي كهگيلويه وبويراحمد افزود: فعاليت كميته هاي 20 گانه در برگزاري مطلوب اين رويداد مهم اجتماعي و فرهنگي در استان بايد به صورت يك فرايند به هم پيوسته باشد.
وي تصريح كرد: بدون شك هرگونه سهل انگاري و كم كاري در اين فرايند و از سوي هر عضوي از كميته ها موجب اخلال در ساختار كلي و برگزاري هرچه مطلوب تر اين كنگره خواهد شد.
محنايي هر يك از دستگاه هاي مربوطه و عضو كميته پشتييباني اين كنگره را نيز موظف به تدوين برنامه هاي منظم و مشخص براي انجام اقدام هاي عملي كرد.
وي افزود: البته وظايف و مسئوليت ها نيز بايد بر اساس يك برنامه راهبردي و متناسب با ظرفيت و توان هر دستگاه از سوي دبيرخانه كنگره شهداي استان نيز ابلاغ شود.
رئيس كنگره سرداران و شهداي كهگيلويه وبويراحمد نيز در اين نشست گفت: زمان چنداني براي برنامه ريزي عملياتي جهت برگزاري اين كنگره عظيم در استان وجود ندارد.
سرهنگ محمد نصيرزاده با بيان اينكه مدت برگزاري كنگره شهداي استان در آبان امسال نيز چهار روز تعيين شده، افزود:در روز نخست آن بيش از هشت هزار نفر شركت كننده پيش بيني شده است.
وي افزود: حدود يك هزار و 200نفر از اين تعداد نيز ميهمانان و مقامات كشوري هستند كه بايد تمهيدات و تدابير لازم براي استقبال و اسكان آبرومندانه از آنان نيز انديشيده شود.
وي به ديدار قبل از برگزاري اين كنگره با مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: مقدمات لازم در اين راستا انجام شده و تعداد افراد اعزامي و زمان اين ديدار نيز به زودي اعلام خواهد شد.
كهگيلويه وبويراحمد يك هزار و843شهيد را تقديم نظام و انقلاب كرده است.
3016/6162