سنندج- ايرنا- دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان كردستان با بيان اينكه خدمات نظام بسيار ارزشمند هستند، گفت: ناديده گرفتن خدمات ارزشمند نظام به مردم و عدم معرفي آنها از بزرگترين منكرات است.

به گزارش ايرنا، محمد الله مرادي شامگاه دوشنبه در نشست امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سروآباد گفت: امروز يكي از ضعف هاي مهم عدم اطلاع رساني قوي و اقناع مردم است، اينكه مردم را با خدمات ارزشمند نظام و دولت آشنا كنيم چرا كه دشمن همه توان خود را براي بدبين كردن نظام در چشم مردم بكار بسته است.
الله مرادي عنوان كرد: در امر به معروف و نهي از منكر توسعه كارهاي نيك و بيان آنها امري ضروري است و لذا بايد به صورت يك بحث كلي مطرح گردد.
اين مسئول با بيان اينكه همه افراد جامعه بايد آمران به معروف و ناهيان از منكر باشند، افزود: امروز همه ما مسئول هستيم و در برابر خداوند متعال بايد پاسخگوي اعمال و كردار خود باشيم و بنابراين هر كسي بايد در جايگاه خود كارش را به درستي انجام دهد.
وي اضافه كرد: امر به معروف و نهي از منكر تنها مربوط به حجاب نيست، بلكه در تمامي امورات و وظايف خود بايد اين فريضه مهم الهي به درستي انجام شود.
الله مرادي خاطرنشان كرد: در اقتصاد مقاومتي كه رهبر فرزانه انقلاب به آن تاكيد دارد، مهمترين معروفات عمل كردن به وظايف و امورات خود است.
وي با اشاره به برنامه هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر در شهرستان ها گفت: در هر شهرستاني از ستاد امر به معروف و نهي از منكر آن شهرستان خواسته ايم كه مسئولان تا پايان سال پنج تا از معروفات و پنج تا از منكرات را معرفي و براي ما در استان ارسال كرده و تا پايان سال نسبت به رفع انها اقدام كنند.
او گفت: مهمترين منكرات در سطح ادارات و شهرستان ها كه مي تواند وجود داشته باشد، عدم برگزاري نماز جماعات و عدم پاسخگويي مناسب به ارباب رجوع است كه بايد اين مسائل مرتفع شده و از بين برود.
وي به وضعيت شهرستان سروآباد اشاره كرد و افزود: خوشبختانه بافت شهرستان سروآباد يك بافت مذهبي و سنتي است كه بايد حفظ شود و از بين نرود و اين امر با نهادينه شدن امر به معروف ونهي از منكر در اين شهرستان محقق مي شود.
الله مرادي با تسليت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام (ره) و حمايت و پشتيباني ملت سرافراز ايران اسلامي به پيروزي رسيد.
وي گفت: اكنون ما براي حفظ اين انقلاب بايد هزينه كنيم و آن را از گزند دشمنان حفظ كنيم در غير اين صورت جامعه امن و اسلامي ما به جامعه نا امن كشورهاي همسايه از قبيل عراق، فلسطين و افغانستان تبديل مي شود.
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان كردستان افزود: امروز دشمنان با توليد داعش موجب اسلام هراسي و وحشت در بين جوامع اسلامي شده اند و تمامي كارهايي كه باعث بيزاري انسان از اسلام مي شود را داعش انجام مي دهد.
وي افزود: امروز انقلاب اسلامي ايران تبديل به خار سمي در چشم دشمنان شده است و دشمنان به هر نقشه و توطئه اي سعي دارند به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ضربه وارد كنند.
او با اشاره به اينكه دشمنان، كمك ايران به كشورهاي ديگر را دخالت در امور آنها دانسته و كشور ما را مورد انتقاد قرار مي دهند، گفت: اگر امروز انقلاب اسلامي ما به كشورهاي همسايه و مظلوم كمك مي كند به اين دليل است كه صهيونيست به آن كشورها وارد نشود و ملت آنها را زير سلطه ظلم و ستم خود نبرد.
الله مرادي گفت: خوشبختانه امام (ره) ما ملت ايران را از چنگال دشمنان نجات دادند و اجازه ندادند كه زير يوغ استكبار جهاني باشيم به همين دليل همه ما مديون حضرت امام (ره) و خون پاك شهدا هستيم.
او ادامه داد: امام (ره) اشرافي گري و سلطه طلبي را از بين برد و مستضعفان جامعه را از چنگال دشمنان نجات داد و همانطور كه در قرآن كريم آمده است، در جامعه اي كه اسلام حاكم باشد، وارثان آن مستضعفان و مظلومان هستند.
وي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم به جنگ با ملت ايران آمده اند و اگر هوشيار و آگاه نباشيم همه ما در دام نقشه هاي شوم و شيطاني آنها خواهيم افتاد.
وي خطاب به مسئولان ومديران ادارات گفت: همه ما بايد قدردان زحمات و تلاش هاي نظام و دولت باشيم و به عنوان مسوولان اين نظام بايد مردم را با خدمات نظام بيشتر آشنا كرده و آنها را اميدوار كنيم.
وي با اشاره به برنامه هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر گفت: در تفاهم نامه اي كه با نيروهاي نظامي و انتظامي شده است، در ماه مبارك رمضان با روزه خواري برخورد مي شود و همچنين از سطح ادارات بازرسي هايي توسط اكيپ هاي مشخص انجام مي شود.
سروآباد در غرب استان كردستان و در 90 كيلومتري سنندج واقع شده است.
1904