مشهد- ايرنا- امام جمعه مشهد گفت: خطر بزرگ انقلاب، تحريف امام راحل است زيرا تحريف امام، موجب تحريف انقلاب خواهد شد.

آيت الله سيد احمد علم الهدي در خطبه هاي نماز جمعه مشهد افزود: دست‌ هاي جنايت‌ كارانه دشمنان از خارج و ناداني ‌ها و پول ‌پرستي ‌هاي عده اي فرصت ‌طلب سياسي در داخل در صدد تحريف امام راحل است.
وي اظهار كرد: عده ‌اي نيز سعي مي‌ كنند امام خميني (ره) در شخصيت تاريخي محدود شود لذا مي‌ گويند امام مخصوص زماني بود كه تاريخ آن گذشته و سپري شده است.
آيت الله علم الهدي گفت: امام راحل تنها يك شخصيت تاريخي نبود، بلكه يك مانيفست براي مسلمانان جهان است.
امام جمعه مشهد افزود: بزرگ ‌ترين راه مقابله با تحريف امام، توجه به اصول امام است.
وي اظهار كرد: تفاوت قائل شدن بين اسلام آمريكايي و اسلام ناب محمدي، اتكا به خدا و بي اعتمادي به دشمن، اعتقاد، عشق و اراده به مردم و عشق به محرومين و سر سختي در استكبار ستيزي از جمله اصول امام راحل است.
آيت الله علم الهدي اظهار كرد: امام در تمام عمر خود حتي يك لحظه به دشمن اعتماد نكرد و از موضع سرسختي و استكبار ستيزي خود كوتاه نيامد.
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: بنگاه خبر پراكني و جاسوسي بي.بي.سي انگليس يك مشت اراجيف و دروغ را سر هم كرده و به افرادي نسبت داده است كه هيچيك از آنان حاضر نشدند اين دروغها را بپذيرند.
وي افزود: با گذشت 27 سال از رحلت امام، مباني و خط امام و همچنين عزت و اقتدار اسلامي ما با دست رهبر معظم انقلاب حفظ شده است.
آيت الله علم الهدي اظهار كرد: اصول امام خميني (ره) راهگشاي ماست و هر چند جاي امام راحل را خالي مي بينيم اما با رهبري حكيمانه رهبر معظم انقلاب رهنمودهاي امام راحل همچنان بر ما حاكم است.
7507/ 6053/1656