به گزارش ایرنا سید محمد شفیعی روز یكشنبه در كارگاه آموزشی شیوه تكریم ارباب رجوع توسط كارمندان در سالن جلسات فرمانداری ویژه بروجرد افزود: ملت ایران در صحنه های مختلف نظام خوش درخشیده اند و دولت باید به پاس این حضور همیشگی دولت ملت را تكریم كند.
وی اظهار كرد: دولت متعلق به قشر و گروه خاصی نیست بلكه متعلق به همه است لذا خدمت رسانی به مردم باید از ادارات و نهادهای دولتی آغاز شود.
معاون امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور افزود: خدمت رسانی به مردم باید شفاف و دقیق باشد زیرا تاخیر در اجرای كار اداری ارباب رجوع باعث نارضایتی آنها می شود.
وی گفت: ارباب رجوع می تواند هر زمان كه بخواهد از رئیس سازمان به سازمان های بالا دست شكایت كند.
شفیعی با تاكید بر لزوم خدمت رسانی شفاف به ارباب رجوع افزود: در تعالیم و آموزه های دینی به تكریم ارباب رجوع تاكید فراوانی شده است لذا مدیران و كارمندان ادارات باید با این تعالیم آشنا شوند.
وی اظهار كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی مردمی و اسلامی است و مردم باید از خدمات آن در ادارات برخوردار شوند.
وی افزود: برخی از مشكلات و مشاجرات بین كارمندان و ارباب رجوع عمدی نیست و به دلیل ناآگاهی كارمندان از شیوه تكریم ارباب رجوع رخ می دهند.
معاون امور فرهنگی، گردشگری و سلامت سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور گفت: برگزاری دوره های آموزشی تكریم ارباب رجوع موجب افزایش موفقیت كاركنان ادارات در برخورد با ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایتمندی آنها می شود.
كارگاه آموزشی آشنایی كاركنان و كارشناسان با شیوه های تكریم ارباب رجوع، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد روزهای یكشنبه و دوشنبه به مدت 2 روز در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار می شود.
7190/3022
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
بروجرد - ایرنا - معاون امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور گفت: تكریم ارباب رجوع از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است.