تهران- ايرنا- 'فصلنامه علمي پژوهشي اقتصاد و مديريت شهري' در كتابخانه ملي اقتصاد آلمان و همچنين كتابخانه مجازي اقتصاد و تجارت Econbiz نمايه‌سازي شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع‌رساني انجمن علمي اقتصاد شهري ايران، كتابخانه مجازي اقتصاد و تجارت Econbiz از سال 2002 در حال فعاليت در زمينه مطالعات اقتصادي و تجاري است و تحت مديريت كتابخانه ملي اقتصاد آلمان ZBW مقالات برتر انگليسي زبان را نمايه‌سازي مي‌كند.
كتابخانه ZBW امانتدار سازمان جهاني تجارت است و ضمن نمايه‌سازي نشريه‌هاي علمي برتر، تمام نشريات رسمي سازمان ملل متحد، سازمان همكاري و توسعه، صندوق بين المللي پول و بانك جهاني را جمع‌آوري و نمايه مي‌كند. مركز آمار و كميته ملي انرژي ايران از ناشران علمي ايراني هستند كه توليداتشان پيش از اين در اين سايت نمايه شده‌اند.
اشاعه و گسترش دانش اقتصاد و مديريت شهري، انتشار يافته‌ها و نظريات جديد در اين حوزه، نشر پژوهش‌هاي حوزه مرتبط و فراهم آوردن زمينه تبادل آرا در مسائل وابسته به اقتصاد و مديريت شهري از جمله مهمترين اهداف فصلنامه علمي- پژوهشي اقتصاد و مديريت شهري است كه داراي درجه علمي- پژوهشي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است و در پايگاه‌ استنادي بين‌المللي ISC و پايگاه‌هاي استنادي سراسري SID ،RICeST،Magiran ،NoormagsوEnsani نمايه شده است.
پايگاه تخصصي Econlit وابسته به انجمن علمي اقتصاد آمريكا نيز كه يكي از معتبرترين انجمن‌هاي اقتصادي بين‌المللي محسوب مي‌شود، در شماره ژوئن سال 2015 فصلنامه علمي-پژوهشي اقتصاد و مديريت شهري را به عنوان يكي از 12 مجله معتبر دنيا معرفي كرد.
انجمن علمي اقتصاد شهري ايران (حائز رتبه انجمن علمي برتر گروه علوم انساني كشور در دوسال پياپي 93 و 94) به رياست دكتر حسين محمدپورزرندي صاحب امتياز و سيد محسن طباطبايي مزدآبادي مديرمسئول اين فصلنامه علمي- پژوهشي مي‌باشد. دكتر مهدي صادقي شاهداني نيز سردبيري اين فصلنامه را برعهده دارد. علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانند به كانال تلگرامي www.iueam.ir و www.iuea.ir و يا سايت‌هاي www.telegram.me/iueatelegram مراجعه كنند.
علمي **1311**2017