كرج -ايرنا - مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي استان البرز از آغاز ثبت نام يازدهمين جشنواره امتنان ازكارآفرينان برتراستان البرز خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي اداره كل تعاون،كارورفاه اجتماعي استان البرز اسماعيل خليلي روز دوشنبه افزود: هدف از برگزاري جشنواره امتنان از كارآفرينان را اشاعه و ترويج فرهنگ كارآفريني ، تاكيد بر خلاقيت و نوآوري در كسب و كار، ايجاد فضاي تعامل و همكاري ميان فعالان عرصه هاي اقتصادي صنعت، خدمات و كشاورزي، توسعه كسب و كارهاي كارافرينانه ، معرفي كارافرينان به جامعه بعنوان الگوهاي موفق براي جواناني كه متقاضي ورود به عرصه كسب و كار هستند ، تشويق و ترغيب فارغ التحصيلان به ورود به عرصه كارافريني و تقدير از منتخبان جشنواره عنوان كرد.
وي با اعلام تاريخ ثبت نام در اين جشنواره گفت : ثبت نام از امروز آغاز و تا پايان روز پنجشنبه مورخ 31 تيرماه سال جاري ادامه خواهد داشت .
وي خاطرنشان كرد : تمامي صاحبان كسب و كار داراي نوآوري و خلاقيت و افراد و شركت هايي كه واجد شرايط كارآفريني مي باشند مي توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اينترنتي www .karafarinanebartar.irمراجعه و نسبت به ثبت نام و تكميل فرمهاي مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمايند.
وي يادآور شد : متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به دبير خانه اين جشنواره در اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان البرز واقع در كرج-آزادگان ، بلوار امام رضا(ع)، خيابان اردلان سوم، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان البرز، طبقه سوم، معاونت توسعه اشتغال و كارآفريني مراجعه و يا با شماره تلفن 32511617 تماس حاصل نمايند .
مديركل تعاون،كارورفاه اجتماعي استان البرزخاطر نشان كرد: كارآفرينان برتر در سه بخش اقتصادي صنعت ، كشاورزي و خدمات استان انتخاب وپس از معرفي در جشنواره استاني ،در صورت داشتن شرايط لازم و پس از بررسي كارشناسان وزارت تعاون،كارورفاه اجتماعي به جشنواره ملي امتنان از كارآفرينان برتر كشور معرفي خواهند شد .
خليلي در خصوص اهميت فعاليتهاي كارآفرينان در توسعه اشتغال و رونق توليد در كشور بر اين مطلب كه كارآفرينان پيشگامان نوآوري و تحول بوده و با تشخيص فرصت ها ارزش آفريني كرده تاكيد نموده و گفت : كارآفرينان با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر براي كسب و كار و پويايي براي اشتغال و اقتصاد كشور را به همراه مي‌آورند .
2098/1535