كرمانشاه- ایرنا- استاندار كرمانشاه اعلام كرد كه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی راكد اولویت نخست دولت یازدهم است.

به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی روز دوشنبه در كارگروه ستاد تسهیل مشكلات واحدهای تولیدی استان كه در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت تشكیل شده است كه نشان از اهمیت موضوع برای مسئولان دارد.
استاندار كرمانشاه با بیان اینكه در ٩ ماه گذشته ١٧ واحد راكد استان كرمانشاه فعال شده، گفت: روند فعال سازی واحدهای راكد استان مطلوب نیست و باید در این كار تسریع شود.
وی ادامه داد: ٢٤٠ واحد صنعتی راكد در استان وجود دارد كه باید برای فعال سازی آنها اقدام جدی شود.
استاندار كرمانشاه عنوان كرد: باید واحدهایی كه مشكلات غیرقابل حل دارند، از لیست جدا شوند و جلسات ستاد تسهیل نیز افزایش پیدا كند.
رازانی تاكید كرد: اقتصاد مقاومتی دستور رهبری و دولت است از این رو موضوع باید در استان كرمانشاه نیز به صورت جدی دنبال شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری كرمانشاه نیز اظهار داشت: تاكنون به مشكلات ٣٠٠ واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل رسیدگی شده است.
رضا رحیمی افزود: تاكنون ٥٢ جلسه كارگروه تسهیل در استان برگزار شده كه در هر یك از جلسات به مشكلات بیش از چهار واحد تولیدی رسیدگی شده است.
به گفته وی، بسیاری از واحدهای راكد استان كرمانشاه به راحتی قابل احیا نیستند كه باید از فهرست اولویت های ستاد تسهیل خارج شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تاكید كرد كه رسیدگی به مشكلات واحدهای راكد و نیمه تعطیل در اولویت استانداری كرمانشاه قرار دارد.
8066/7445