يزد - ايرنا - مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از اجراي طرح شب‌هاي رمضان با بچه‌هاي رمضان در شهر يزد خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اين سازمان، محمدرضا دشتي در جلسه هماهنگي اجراي برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان توسط اين سازمان افزود: اين برنامه ويژه كودكان و نوجوانان تدارك ديده شده و در طول 30 شب ماه مبارك رمضان در 30 مسجد در محله‌هاي مختلف سطح شهر يزد برگزار مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: در قالب اين طرح برنامه‌هاي مختلفي از جمله سفال، نقاشي، رصد ستارگان، كاردستي و اجراي ويژه برنامه نمايش عروسكي براي كودكان و نوجوانان مسجدي اجرا مي‌شود.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد يادآور شد: علاقمندان به شركت در اين برنامه براي ثبت‌نام و كسب اطلاعات بيشتر به كانال @yazdfarhang مراجعه كرده يا با تلفن 37254444 تماس حاصل كنند.
وي با اشاره به اينكه ماه مبارك رمضان بهترين زمان براي جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است و از ظرفيت مساجد مي‌توان در راستاي تقويت فرهنگ ديني و شهروندي همچنين مهارت‌آموزي استفاده كرد افزود: اميدواريم اجراي اين طرح در ماه مبارك رمضان بتواند گامي ارزنده در مسير جذب كودكان و نوجوانان به مساجد باشد.
دشتي تصريح كرد: تلاش شده اين طرح همه محله‌هاي شهر يزد را پوشش دهد و در هر محله حداقل در يك مسجد به مرحله اجرا گذاشته شود.
2088/ 6197