كرمانشاه- ايرنا- فرماندار سنقرو كليايي گفت: موتورسيكلت هاي متخلف و بدون گواهينامه بايستي توقيف و به پاركينگ منتقل شوند و راكبان آنها براي آزاد كردن وسيله خود، ضمن گذراندن مراحل قانوني؛ گواهينامه رانندگي موتورسيكلت را نيز ارايه كنند.

به گزارش خبرنگارايرنا؛ عليرضا ايزدي روز چهارشنبه در جلسه شوراي ترافيك سنقر و كليايي افزود: در راستاي ايجاد بستر براي كاهش تصادفات رانندگي شهري و جلوگيري از به بار آمدن خسارت هاي جاني و مالي، ارتقاء فرهنگ رانندگي در دستور كار شوراي ترافيك قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه مجموعه آموزشگاه رانندگي موتورسيكلت در اين شهرستان فعال است؛ گفت: راكبان موتورسيكلت ها از اين ظرفيت ايجاد شده استفاده كرده و نسبت به اخذ گواهينامه مربوطه اقدام نمايند تا دچار مشكل نشوند.
ايزدي با اشاره به تكميل نشدن جاده كمربندي سنقر و وجود موانع خطرناك در طول اين مسير گفت: مجموعه راه و شهرسازي بايد در اولين فرصت نسبت به مسدود كردن تمامي ورودي و خروجي هاي اين مسير اقدام كنند.
بازديد ميداني مجموعه راه و شهرسازي و پليس راه از وضعيت جاده هاي اصلي و روستايي و شناسايي نقاط حادثه خيز، خط كشي معابر آسفالت شده توسط شهرداري، اصلاح چراغ هاي راهنمايي و رانندگي و رفع نقص آنها، بهسازي شانه خاكي بلوار در مسير جاده اسدآباد و ساماندهي پارك بانها و سرعت گيرها از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.
7446/8066